Offert med flera byggtjänster och -material listade med enhet, pris och totalsumma på 82 987 SEK, inkluderar moms.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hej!

En snabb fråga: Är detta en ok offert eller är den uppåt väggarna? Vi är lite mätta på att ta in offerter och tänkte väl köra på detta om det är värt det. Vad tycker ni här på Byggahus?
Tack på förhand!
 
Den ligger i helt okej prisnivå. Priserna ligger tom bättre med en riktig rabatt istället för de man sett med sockrade ordanariepriser. Om arbetskostnaden är rimlig eller inte beror ju på hur stort ingrepp som behöver göras och ofta är man ju två gubbar för att fixa detta. Sen om 25-30 h sammanlagd arbetstid är rimligt är nog bara du som kan svara på.
 
Redigerat:
  • Gilla
Rebsve
  • Laddar…
Silver78 Silver78 skrev:
Den ligger i helt okej prisnivå. Priserna ligger tom bättre med en riktig rabatt istället för de man sett med sockrade ordanariep Om arbetskostnaden är rimlig eller inte beror ju på hur stort ingrepp som behöver göras och ofta är man ju två gubbar för att fixa detta. Sen om 25-30 h sammanlagd arbetstid är rimligt är nog bara du som kan svara på.
Ja, jag vet inte om det är rimlig arbetstid. De måste ju gå igenom taket m.m för det är ju bara tilluften som är framdragen. Kanske tar 25-30h, vad vet jag. Men det var trots allt skönt att höra att offerten är rimlig. Tack för svar!
 
Ser bra ut, jag landade styvt på den summan med ett avväxlingsarbete på en takstol på löpande kostnad som tillägg på fakturan i slutändan.
 
  • Gilla
Rebsve
  • Laddar…
G ekaa88 skrev:
Ser bra ut, jag landade styvt på den summan med ett avväxlingsarbete på en takstol på löpande kostnad som tillägg på fakturan i slutändan.
Tack för svar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.