(Jag skrev samma fråga i en annan tråd som någon ahde skapat men såg att den låg i forumsdelen "El", kasnke går bättre här?)

Jag har ett Visonic powermaster-larm. Jag får inte fram någon användarinfo i Connect Alarm-appen om vem som utför diverse aktiviteter med larmet, se bilder. Jag har ställt in mig och min fru som användare 1 och 2 i appens inställningar. Denna info fungerar i bra i VisonicGo -appen men då tillverkaren slutat uppdatera denna app så är rekommendationer att gå över till Connect Alarm. Nån som har någon idé?
 
  • Skärmdump visar Connect Alarm-app med en händelse där "USER 1" utför en "Frånkoppling".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump av Connect Alarm-app med användarinställningar för 'ANVÄNDARE 1 Andreas' och 'ANVÄNDARE 2 Anna'.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Menar du att du vill att det ska stå "andreas" i stället för "user 1" eller vad menar du med användarinfo? För mig funkar det, man ställer in det i appen i inställningarna under "users".
 
A aspa-hasse skrev:
Menar du att du vill att det ska stå "andreas" i stället för "user 1" eller vad menar du med användarinfo? För mig funkar det, man ställer in det i appen i inställningarna under "users".
Precis, istället för user vill jag att våra namn ska dyka upp (ilandsproblem...;) )
Som du ser på bild 2 så har jag skrivit in våra namn under respektive user men namnen vägra dyka upp enligt bild 1. Är det några fler inställningar man behöver göra?
 
Det funkar för mig men dels har jag iPhone och du kanske har android. Sen kör jag med engelska som språk i appen. Vet inte om nån av dom grejerna gör skillnad.
 
Jag kör android med svenska i appen men provat engelska utan förbättring. Ska det spela in att det fungerar för iphone och inte android (jag blir inte förvånad om så är fallet)
 
Nu har samma problem dykt upp i VisonicGo-appen efter senaste uppdateringen.......
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.