Säljes i princip ny ( bortsett från damm ) Tormek t-8 med extra tillbehör som dbs-22 borrslip och hus & hem paket htk-706 enligt bild. Nypris idag över 9000 på toolab. Säljes för vad maskinen kostar 5695 kr eller högre bud. Hämtas på plats. Betalning med swish vid hämtning. Andreas 0722-816 216

Tormek T-8 slipmaskin med borrslipningsutrustning och tillbehörspaket, lite dammig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nytt Tormek T-8 slipverktyg med tillbehör DBS-22 borrslip och HTK-706 i öppnad kartong, instruktionsbok framtill.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tormek T-8 slipmaskin med tillbehör från hus & hem paketet och dbs-22 borrslip, placerade ordentligt i formgjuten förpackning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild av Tormek T-8 bordslipmaskin med tillbehör i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tormek T-8 slipmaskin täckt med skyddsöverdrag och Tormek-logotyp, placerad på ett mönstrat bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Pga att den bara står och tar plats så sänker jag priset till 4000 kr eller bättre.
 
4.000 kronor må vara ett bra pris men det är tyvärr mer än vad min studentbudget tål.

Om du kan släppa den för 3.000 kronor kan jag hämta den imorgon efter 16 eller när som helst på torsdag.

Jag är inte jätteintresserad av borrslipkittet så de 3.000 kronorna kan vara exklusive den.

Ha en bra dag.
 
Är intresserad men bor i Stockholm.
Skulle du kunna tänka dig att skicka denna?
Skicka gärna pm i så fall
 
Maskinen såld
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.