Hej,
Vi ska sätta in tre stycken vindstrappor och försöker därmed hitta en som är prisvärd.
Är det någon som installerat Byggmax trappa för under 1000-lappen? Kan det verkligen vara en ok trappa?

Två av utrymmena där man går upp kommer hålla 10-15c ca, tredje kommer finnas i normaltempererat utrymme (ca 20-21c). Man kanske inte behöver samma typ av trappa till alla ställena tänker vi.

Mvh
 
  • Gilla
Andrk
  • Laddar…
Hej,
Köpte ni några trappor och kan säga om dem höll en ok kvalitet? Vi skall också montera en vindstrappa mellan tempererat utrymme (20c) och kallvind. Kollade också på de billiga - runt tusenlappen men undrar om de verkligen kan vara stabila? Är de för 2000 bättre?

söker svar på samma frågor som du :)

Stort tack!
Med vänlig hälsning,
Andreas
 
Andrk Andrk skrev:
Hej,
Köpte ni några trappor och kan säga om dem höll en ok kvalitet? Vi skall också montera en vindstrappa mellan tempererat utrymme (20c) och kallvind. Kollade också på de billiga - runt tusenlappen men undrar om de verkligen kan vara stabila? Är de för 2000 bättre?

söker svar på samma frågor som du :)

Stort tack!
Med vänlig hälsning,
Andreas
Hej,
Nej, vi har inte kommit till skott än, men det är snart dax, jag tänkte ta två av de billiga som ska upp först, så blir det en liten utvärdering tills nästa ska upp inne i huset.
Meddela gärna om du hinner föra vad du tycker.
 
X xLnT skrev:
Hej,
Nej, vi har inte kommit till skott än, men det är snart dax, jag tänkte ta två av de billiga som ska upp först, så blir det en liten utvärdering tills nästa ska upp inne i huset.
Meddela gärna om du hinner föra vad du tycker.
absolut! Det skall jag! Tack!
Jag har kollat runt lite på forumet och Det kommer nog bli en MidMade trappa, typ ISO70 dem kommer lite bredare och skall vara stabila och bra att bära upp och ned grejer i. Dolle verkar också vara bra, meb verkar dyrare. Återkommer när den är installerad och klar :)
//Andreas
 
Hej, efter många vändor kring detta blev det Dolle från Bauhaus - midmade hade dyr frakt och när man summerade allt brev prislappen större än nyttan. Den vi köpte känns så som man tänker sig! Helt ok och kommer göra jobbet kanon!
 
  • Gilla
Dalapagen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.