Hej

Har ett problem på Facebook där jag vill visa familjerelation till min far. Jag har från min Facebook skickat en förfrågan om att han är min far. Likväl från hans där jag skickar en förfrågan till mig att jag är hans son. Det står att den väntar på bekräftelse från den andre. Men varken hos mig eller han dyker det upp något om att man ska bekräfta det hela. Vad gör jag fel?
 
Fb är lite petiga.
Lever i ett polyförhållande. Vi är 8 tanter som delar på två killar. På kollektivet bor en kille och fyra tanter och så är vi fyra tantgäster och så är det jag. Vi är gäster eftersom vi har annat boende. Tanterna gillar andra tanter och vill ha lite variation och så är dom för lata för att vara ute och jaga killar. Vid ett flertal tillfällen har vi fått upp meddelande om att våra Fb sidor inte varit tillgängliga. För att komma in på våra sidor måste vi logga in och snabbt som tusan klicka på vårat namn. Hinner datorn logga in på vår sida har vi full behörighet men går vi in på startsidan låser sig sidan. Vi får ofta upp meddelande om att text och bilder bryter mot Fbs föreskrifter. Verkar som om Fb styrs av Amerikansk religiös moral och att Amerkanare inte har sinne för livets njutning.
 
N nallepu skrev:
Vi får ofta upp meddelande om att text och bilder bryter mot Fbs föreskrifter. Verkar som om Fb styrs av Amerikansk religiös moral och att Amerkanare inte har sinne för livets njutning.
Ja Fejan är ju en helamerikansk självälskande pseudomoralkonstruktion :poop: :thumbdown:

Varför kan ni inte umgås här på Bygga Hus i stället, under Övrigt t.ex.
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
N nallepu skrev:
Fb är lite petiga.
Lever i ett polyförhållande. Vi är 8 tanter som delar på två killar. På kollektivet bor en kille och fyra tanter och så är vi fyra tantgäster och så är det jag. Vi är gäster eftersom vi har annat boende. Tanterna gillar andra tanter och vill ha lite variation och så är dom för lata för att vara ute och jaga killar. Vid ett flertal tillfällen har vi fått upp meddelande om att våra Fb sidor inte varit tillgängliga. För att komma in på våra sidor måste vi logga in och snabbt som tusan klicka på vårat namn. Hinner datorn logga in på vår sida har vi full behörighet men går vi in på startsidan låser sig sidan. Vi får ofta upp meddelande om att text och bilder bryter mot Fbs föreskrifter. Verkar som om Fb styrs av Amerikansk religiös moral och att Amerkanare inte har sinne för livets njutning.
Haha.... Låter som ett spännande liv! Facebook är väl helt enkelt inte skapt modernt med alla sorters förhållanden i åtanke.
 
Äh, låt bara bli att lämna ut sån information.

Jag har Facebook men det enbart pga kunna delta i köp och sälj delen och att kunna använda sociala funktioner till Oculus.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.