Hej!

Någon som har tips på hur man hittar tomt?

Vi letar i Staffanstorp, Svedala, Lund och Lommas kommuner.

Har hittills hållit utkik på Hemnet, anmält intresse via ett antal hustillverkare och kollat upp lite om tomtkö som vissa kommuner har.
 
L lillanutten skrev:
Hej!

Någon som har tips på hur man hittar tomt?

Vi letar i Staffanstorp, Svedala, Lund och Lommas kommuner.

Har hittills hållit utkik på Hemnet, anmält intresse via ett antal hustillverkare och kollat upp lite om tomtkö som vissa kommuner har.
Lägg upp en annons på blocket.
Lokala köp & säljsidor, även Facebook.
 
R ravve007 skrev:
[länk]

Bara ett tips, har ni tänkt på Bara? ;)
Hej

Jo, jag har sett den ;) Vet också att den låg ute i höstas, tveksam om vi vill ha sutteräng, men kanske inte helt fel!
 
R ravve007 skrev:
[länk]

Bara ett tips, har ni tänkt på Bara? ;)
Ta
X xl15 skrev:
Sett denna?
[länk]

Den låg till salu som bara tomt ganska länge.
Tack, jag har sett den också. Hemnet har jag full koll på :D Tyvärr är den inte aktuell, I synnerhet inte nu när den ligger uppe med hus så man inte kan välja själv.
 
Av ren nyfikenhet. Varför var den inte intressant? :D
 
Hej en tomt på 3000kvm med förhandsbesked vid Arrie i Vellinge kommun om det är intressant? Mvh Tor
 
T ToSood skrev:
Hej en tomt på 3000kvm med förhandsbesked vid Arrie i Vellinge kommun om det är intressant? Mvh Tor
Hej! Det ligger lite långt söderut och har inte så bra busskommunikation, så tyvärr inte intressant för oss.

Men tack så hemskt mycket för svar!
 
T ToSood skrev:
Hej en tomt på 3000kvm med förhandsbesked vid Arrie i Vellinge kommun om det är intressant? Mvh Tor
Hej!
Du har möjligtvis inte kvar tomten?

Mvh
Matilda
 
Hej, jo den är inte såld ännu men budgivning pågår. Titta på Hemnet. Arrie 4:5 , Möllegårdsvägen 144, 23594 Vellinge
 
Vi söker också efter tomt inom samma radie från Malmö, känns tyvärr som en omöjlig uppgift i dagens läge.
Hoppas det har gått bra för er!
 
Booli är bästa sidan att använda sig av. Där får du upp alla hus från alla mäklare och även de som inte ännu är ute för försäljning, men snart kommer bli.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.