Hojte Hojte skrev:
Kollade lite men känns ju inte som några låga priser på det dom har utan mer överpriser och tillsammans med alla rabatter verkar det vara lika eller dyrare än andra ställen, Eller är det några bra priser på verktygen?
Det vet jag inte, jag fick bara mejl av dem. Har inte kollat själv.
 
Instämmer!
En väldigt användbar liten Bahco låda som tar lite plats och nu till ett bra pris!
Har man inte den i sin samling bör man köpa den direkt!
 
  • Gilla
  • Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Kristianstad.
Dewalt DW700.
800kr.

Dewalt DW700 geringssåg till salu för 800 kr, synlig på en smutsig verkstadsbänk med sågspån runt omkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
https://www.proffsproduktershop.se/ har 50 % på allt från Festool till och med söndag. Är själv en Makitakille så jag vet inte om utbudet är något att ha. Men kanske värt att kolla in? Ange koden 5050 så får ni 50 % rabatt (gäller på redan nedsatta varor också).
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
[länk] har 50 % på allt från Festool till och med söndag. Är själv en Makitakille så jag vet inte om utbudet är något att ha. Men kanske värt att kolla in? Ange koden 5050 så får ni 50 % rabatt (gäller på redan nedsatta varor också).
Vart bordsförlängaren, slippapper, bits hållare och cms modul.
 
  • Gilla
Lime113 och 1 till
  • Laddar…
Synd att det inte fanns 125 Brilliant papper, fanns bara till "extremt hårda underlag" och 320korn
 
BAUHAUS Bäckebol

Reaskylt med text "BOSCH UTGÅENDE MODELLER 30%" i en butik, verktyg visas i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bosch verktygslådor och borrmaskin i förpackning på en pall på BAUHAUS Bäckebol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
TCG och 4 till
  • Laddar…
Jula i Arninge flyttar, 25% på allt.
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Antagligen ett bra köp. köpte ju sladdvarianten för en tid sedan och Starlock för verktygslöst byte av sågblad är ju nästan bättre än skivat bröd.
 
Visst är det starlock och verktygslöst på de flesta multiverktyg nuförtiden?
Något annat känns ju klumpigt
 
En varning för Boschs GOP 18v. Har själv en och av någon anledning så tycks den sabba batterier på löpande band. Har lyckats läsa mig till att det inte bara är jag som har problem med att det blir glapp i batterierna efter ett tags användande i GOP:en. Har två st 18v 4Ah batteri som är på gränsen till obrukbara på grund av detta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.