Någon som har koll på vad LB-Hus Lommen (6:a, 156kvm) ligger i pris, på ett ungefär?

Eller rent allmänt.. om LB-Hus är billiga (jämfört med Älvsbyhus te x)?

De verkar inte vara intresserade av att svara på sånt via e-post och själv har jag inte tid att ringa runt och prata strunt med säljare. :)
 
Hej,
Kan inte de exakta priserna men vet att de har en lågprisserie som är prisvärd (undrar om de inte är de med uggla i namnet) De är dock inte i prisnivå med Ä-hus men verkar ha högre standard. Om du skall bygga hus får du nog vänja dig vid att prata med säljare. ;)
 
Jag fick en prislista med priser på alla hus i Stommonterat, Nästan nyckelfärdigt och Nyckelfärdigt utförande. Jag har listan på jobbet så jag kan ge dig pris på lommen imorgon om du inte fått svar innan dess. Det blir mycket jagande av säljare när man bygger hus :p
 
maroon skrev:
Jag fick en prislista med priser på alla hus i Stommonterat, Nästan nyckelfärdigt och Nyckelfärdigt utförande. Jag har listan på jobbet så jag kan ge dig pris på lommen imorgon om du inte fått svar innan dess.  Det blir mycket jagande av säljare när man bygger hus :p
Aha.. Det vore jättehyggligt!

Jo, jag har nog förstått att det kommer bli ett himla jagande för att få reda på priser osv, när man läst igenom inläggen här. :p

Synd att fler inte vågar lägga ut sina priser på hemsidorna.. De försöker väl med taktiken "trollbindning via säljknep" när man ringer o undrar nåt, misstänker jag.
 
Hej igen,

Lommen kostar
Stomrest 1 343 800 ,
Nästan nyckelfärdigt 1659 800,
Nyckelfärdigt 1 828 500.

Förresten har du privat mess också:)
 
Tack.. då vet jag på ungefär vart landet ligger!

Men.. vad innebär "Nästan nyckelfärdigt"?
Är det utan köksinredning, tapeter, golv osv?  ??? (gissar)
 
Nästan nyckelfärdigt innebär att man spacklar, målar och lägger golv osv själv. Kök osv är monterat och klart om jag förstått det rätt. Det kanske finns mer info på deras hemsida?
 
Maroon - Du råkar inte ha pris NF på Falken 1 1/2 plan, Talgoxen, Hussvalan, Svalan, Viggen och Vipan också va?! ;) ;) ;)

 
EllaBella skrev:
Maroon - Du råkar inte ha pris NF på Falken 1 1/2 plan, Talgoxen, Hussvalan, Svalan, Viggen och Vipan också va?!  ;)  ;)  ;)
Jodå:) Jag har en massa priser:) Om jag får din mailadress så kan jag maila över dokumenten.
 
Äh, här kommer priserna ;D Vill du ha de olika utförandena så kan du ju skicka över din mailadress

Villa Falken 1½-plan 2 178 600

Villa Svalan 1 872 400

Villa Talgoxen 2 029 100
Villa Hussvalan1 943 400

Villa Vipan 1 768 800
Villa Viggen 1 954 900
 
Informationen på hemsidan är väldigt knapphändig. Rätt många frågetecken som kvarstår när man besökt sidan..

Smålandsvillan föregår med typiskt gott exempel på hur en hemsida borde se ut. Man kan göra boendekalkyler osv.. priserna står med och tillval vs standardutrustning står väl specade. Tummen uipp för dem!
 
maroon skrev:
Äh, här kommer priserna ;D Vill du ha de olika utförandena så kan du ju skicka över din mailadress

Villa Falken 1½-plan   2 178 600

Villa Svalan 1 872 400

Villa Talgoxen 2 029 100
Villa Hussvalan1 943 400

Villa Vipan  1 768 800
Villa Viggen  1 954 900
Tackar och bockar, är nöjd så!! :D
 
maroon skrev:
Äh, här kommer priserna ;D Vill du ha de olika utförandena så kan du ju skicka över din mailadress

Villa Falken 1½-plan   2 178 600

Villa Svalan 1 872 400

Villa Talgoxen 2 029 100
Villa Hussvalan1 943 400

Villa Vipan  1 768 800
Villa Viggen  1 954 900
Hej hej, du verkar ha koll på deras priser. Har du möjligen priserna på Villa Falken 1,5 plan i de olika utförandena också?
 
1902000:- för Lommen fick jag av en säljare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.