holmberg87 holmberg87 skrev:
En bild i mörkret, belysningen räcker gott om man vill skruva eller pyssla med något. Det trodde jag inte men dessa 5w spottar lyser riktigt bra(y)[bild]
Har kanske missat i tråden, men vad är det för spottar?
 
JLyck JLyck skrev:
Har kanske missat i tråden, men vad är det för spottar?
Det är Hide a lite comfort outdoor 5w. Smidiga att vidarekoppla och dom kopplas direkt utan drivdon
 
holmberg87 holmberg87 skrev:
Äntligen är det premiär för belysningen och all el är färdig! Det tog sin tid och lite pyssel med att dra ur alla kablar i elskåpet, flytta om och koppla in centralen. Men det blev kanon! Ska klamra kabeln på ytterväggen imorgon.

Centralen färdig sånär som på lite uppmärkning och en täckbit. Rörelsesensorn fungerar perfekt, Steinel 180, och tänds när jag går in ca 30cm i carporten precis som jag ville ha det.
Väldigt nöjd med spottarna också, ett varmt ljus som faktiskt lyste lite bättre än jag väntade mig.
Tog ett par bilder men ljuset blir lite svårt att återge på bild..[bild][bild]
Hej, en fråga. Har du "dimrat" ned belysningen eller är dom på max på bilden? Bygger också carport.
Mvh
 
Tazzer Tazzer skrev:
Hej, en fråga. Har du "dimrat" ned belysningen eller är dom på max på bilden? Bygger också carport.
Mvh
Hej!
Nej dom är på max, finns ingen dimmer. Jag tänkte sätts en men dom lyser så bra, bra ljus men ändå mjukt och dämpat.
 
Toppen, tack för att du svarade på gammal tråd.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.