Håller en glasvägg om två personer lutar överkropp mot glasvägg på under- och överlavar? Blir glaset för varmt att luta sig mot?
 
Kan tyvärr inte svara på dina frågor. Beror ju på hur tjockt glaset är. Samma med värmen där. Beror också på tjockleken kan jag tänka mig.

Men jag personligen tycker inte det är en bra idé. Dels för att man svettas och då blir glaset halt och för att inte tala om hur smutsigt det blir.
 
Polacoloco Polacoloco skrev:
Kan tyvärr inte svara på dina frågor. Beror ju på hur tjockt glaset är. Samma med värmen där. Beror också på tjockleken kan jag tänka mig.

Men jag personligen tycker inte det är en bra idé. Dels för att man svettas och då blir glaset halt och för att inte tala om hur smutsigt det blir.
Förstår. Googlar man på lite bilder med glasvägg är det inte helt ovanligt att lavarnas kortsida möter glaset, därav frågorna..
 
Hur gör man rent glaset om lavarnas kortsidor går mot glaset. Den typen av glas får man väl hålla efter jämt misstänker jag.
 
O Olf Oggler skrev:
Hur gör man rent glaset om lavarnas kortsidor går mot glaset. Den typen av glas får man väl hålla efter jämt misstänker jag.
Då bör man väl fästa ryggstöd/handlist etc i änden på laven så at man har ngt att luta sig mot... Interiör av bastu med vedeldad kamin och träbänkar med ryggstöd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.