Normalt tar jag runt 250kr/m2 inklusive allt.
Tydligen billigt här i Norge.
 
Frågan är hur man hade upplevt det om notan hade varit 50k och hälften så bra..........Hade man varit mer nöjd då? Då hade man ju istället irriterat sig över skavanker och hur dåligt de spacklat och hur dåliga de var...............
 
S
S Stefan1972 skrev:
Frågan är hur man hade upplevt det om notan hade varit 50k och hälften så bra..........Hade man varit mer nöjd då? Då hade man ju istället irriterat sig över skavanker och hur dåligt de spacklat och hur dåliga de var...............
Då hade tråden varit liknande en massa andra problemtrådar. ;)

När man hyr in folk som ska göra jobbet! https://www.byggahus.se/forum/threads/naer-man-hyr-in-folk-som-ska-goera-jobbet.361886/
 
  • Gilla
LommaSalt
  • Laddar…
S Stefan1972 skrev:
Frågan är hur man hade upplevt det om notan hade varit 50k och hälften så bra..........Hade man varit mer nöjd då? Då hade man ju istället irriterat sig över skavanker och hur dåligt de spacklat och hur dåliga de var...............
Helt sant. Men å andra sidan hade jag hellre betalt 50 och varit lika nöjd! ;)
 
  • Gilla
Ragganof
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Då hade tråden varit liknande en massa andra problemtrådar. ;)

När man hyr in folk som ska göra jobbet! [länk]
Ja. Jag känner mig nu bättre till mods om än fattigare än tänkt! :)
 
  • Gilla
sinuslinus
  • Laddar…
Hur många kvm yta har dom gjort. Och är det samma behandling på samtliga ytor. 3x Bredspackling 2x Målning?
 
garvin garvin skrev:
Hur många kvm yta har dom gjort. Och är det samma behandling på samtliga ytor. 3x Bredspackling 2x Målning?
Blir väl runt 180-200kvm totalt de gjort?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.