Hej!

Tänkte höra om det några fler än jag som har upplevt problem med sista uppdateringen av Arlo-appen version 2.12.2.

Jag använder den som är anpassad till IOS (iphone och ipad).

Iphone: Under "inställningar > profil". Klickar man på "profil" så stänger appen ned.

Ipad: "inställningar". Klickar man på "inställningar" så stänger appen ned.

Någon som har upplevt likande problem?
 
Har exakt samma problem.
Har även problem med att ställa in zoner, har kopplat in 230 laddkabel. Fungerade första dygnet sedan dess går det inte att ändra eller byta till ”annat zonläge”, någon som har en lösning ? Provat att starta om kamera, box, dragit ur 230 kabel till kamera, tagit bort App och laddat hem ny, inget fungerar.....
 
K Kihlen501 skrev:
Har exakt samma problem.
Har även problem med att ställa in zoner, har kopplat in 230 laddkabel. Fungerade första dygnet sedan dess går det inte att ändra eller byta till ”annat zonläge”, någon som har en lösning ? Provat att starta om kamera, box, dragit ur 230 kabel till kamera, tagit bort App och laddat hem ny, inget fungerar.....
Hej!

Har precis uppdaterat Arlo-appen (både till Iphone och Ipad) till version 2.13.3 (1 feb 2020).

Tyvärr är inget av de problem jag beskrivet åtgärdade. Samma problem med appen som tidigare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.