Vart har den korta förhandsvisningen tagit vägen när man pekar på frågerubrik?, saknar den. Den avgör ju om man ska "klicka" på rubriken eller inte.
 
  • Gilla
kest och 2 till
  • Laddar…
BirgitS
Jag instämmer, jag har saknat den i några dagar och var just på väg att fråga själv. Mycket bra att ha när rubriken inte säger så mycket.
Firefox och Windows
 
  • Gilla
kest och 1 till
  • Laddar…
Instämmer med Vedklyv och BirgitS!
Förhandstitten på de tre första raderna av trådskaparens första inlägg var värdefullt.
Det fångade ofta mitt intresse, eller, i undantagsfall, avfärda tråden som ointressant.
Nu hoppar jag över mycket, för själva trådtiteln är ofta ganska oinformativ.
 
Jag hör vad ni säger. Det var jag som tog bort den eftersom jag själv irriterade mig på den och eftersom jag fick höra att även andra irriterade sig på den.

Vi kommer att försöka lägga tillbaka den på något sätt för ”de som vill”.
 
  • Gilla
kest
  • Laddar…
BirgitS
För mig så har avsaknaden av förhandsvisningen gjort att jag öppnar färre trådar, märker det när det nu har gått några dagar att om inte rubriken är tydlig så får tråden vara.
 
BirgitS BirgitS skrev:
För mig så har avsaknaden av förhandsvisningen gjort att jag öppnar färre trådar, märker det när det nu har gått några dagar att om inte rubriken är tydlig så får tråden vara.
Instämmer helt och fullt med BirgitS.
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag hör vad ni säger. Det var jag som tog bort den eftersom jag själv irriterade mig på den och eftersom jag fick höra att även andra irriterade sig på den.

Vi kommer att försöka lägga tillbaka den på något sätt för ”de som vill”.
Är administratörer DIKTATORER som gör som dom vill när något inte passar dom?.
Lägg märke till att mitt inlägg inte är ett påstående, utan en fråga.
 
Redigerat:
  • Haha
kest
  • Laddar…
Självklart är det så. Och det är ju rätt. Det gör väl vad de vill med sitt forum?
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Maxwells demon TotalControl skrev:
Självklart är det så. Och det är ju rätt. Det gör väl vad de vill med sitt forum?
Varför låter de då oss andra att yttra oss?
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det var jag som tog bort den eftersom jag själv irriterade mig på den och eftersom jag fick höra att även andra irriterade sig på den.
Intressant!
Hur kunde den vara irriterande?
Om man inte placerar muspekaren över precis över rubriken så ser man ju inte förhandsvisningen.
 
Å, älskar den. Förvisso visas visst 2 rader alltid på mobilen men ger helt klart mervärde.
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Intressant!
Hur kunde den vara irriterande?
Om man inte placerar muspekaren över precis över rubriken så ser man ju inte förhandsvisningen.
Jag upplevde den som irriterande eftersom den poppade upp när jag råkade gå med musen över rubriken och eftersom det inte var något jag efterfrågade.
 
BirgitS
Tack för att förhandsvisningen har återuppstått! :)
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
@vedklyv @BirgitS @KnockOnWood Inatt ändrade vi tillbaka.
Tack, kanonbra! (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.