Jaha nu har pokerset korats som årets julklapp  :p.
Men vi verktygs fettishister har ju inte blivigt tillfrågade.
Så vad röstar ni för???  ::)
 
Vaddå rösta ???

Jag vill ha allt. :)
 
Så många val och..........gah mitt huvud sprängs. :surprised:
 
En sänksåg. Men det har jag ju redan en, så ... ;)
 
Som jag trodde då. ingen som vill ha pokersätt.
Efter omröstningen är klar får vi nog kontakta SvenskHandel :cool:
 
Pokerset bygger man ju själv, med sina verktyg man fått i julklapp. :D
 
poker hit å poker dit... pokerset är bara ett sätt att lura av pokerspelarna pengar ;)

nån här som känner nån som förlorar i poker? mig veterligen finns det bara vinnare...

men en fin svets eller festool handöverfräs ligger på min topplista (efter scalextric såklart)
 
Jag behöver en ny hammare, 16 oz får det bli denna gången. Men det finns inte med på listan :-/
 
För tillfället är suget efter en Festool's Sticksåg faktiskt större än suget efter Sänksågen, men om jag skulle ju knappast bli ledsen om jag skulle råka få en TS 55'a i julklapp ;)

Fyndigt av tomas33. :)
 
galento
Vi vuxna har slutat ge varandra julklappar sen flera år tillbaka,barnen i släkten ger vi naturligtvis.Annars brukar vi köpa nån gemensam sak till huset eller till hojarna.Ganska skönt att slippa all den "julhandlarstress" som många har :)
 
I vår familj ( som han säger i aladinreklamen :)) brukar vi vuxna köpa presenter till oss själva, då får man precis vad man vill ha, och alla blir glada.

Kan ju tillägga till alla som har svårt att slå in paket att de kubiska systainrarna är väldigt lätta att göra snygga paket av :) eller varför inte bara sätta en röd rosett i handtaget ;)
 
TiGGrE skrev:
nån här som känner nån som förlorar i poker? mig veterligen finns det bara vinnare...
Jag kan villigt erkänna att jag förlorat en massa på poker! :-/
 
Jag har köpt brandsläckare (6kg pulver) som julklapp till ett par stycken.
Kostar ca 500kr hos Classe.
 
Ubbe skrev:
Jag har köpt brandsläckare (6kg pulver) som julklapp till ett par stycken.
Kostar ca 500kr hos Classe.
Funderar på att köpa det både till mig själv och brorsan. Men pulver? Det blir ju ett h*e att sanera... :p Vatten går ju också bort så då återstår bara - SKUM! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.