T
C crazytok skrev:
Jag har en S5, och helt ärligt vet jag inte vad som skulle vara bättre. Den är ärligt talat skitbra som den är! (y):D

Hade jag varit er hade jag tagit den som har bäst pris. :)
Jag har ett annat märke idag, nöjd också. Men behöver 2 st, en till varje våning. Problemet är att den blir full för snabbt och den är på 0.5 liter, alltså större än S5. Så jag vill ha S4 pga storleken på dammbehållaren, sedan vill jag kunna köra Roborock appen, vilket aldrig lär komma till S5, modellen är för gammal för det.
 
F
C crazytok skrev:
Jag har en S5, och helt ärligt vet jag inte vad som skulle vara bättre. Den är ärligt talat skitbra som den är! (y):D

Hade jag varit er hade jag tagit den som har bäst pris. :)
Vad tycker den om lego och kläder på golvet?
 
T
Här står typ allt man behöver veta. Kolla bilden på behållarna. Han säger i princip att S4/S6 är likvärdiga medans S5 halkar efter. S4/S6 köra i en annan app, vilket gör man kan kan tala om för den att dammsuga tex kök/hall/vardagsrum varje dag, men tex sovrummet bara varannan dag. Viket är en fördel anser jag.

https://smartrobotreviews.com/reviews/roborock-s4-review.html

Dock verkar inte S4 funka med google home, men jag tror man kan komma runt det med HA.
 
T Thomas' skrev:
Jag har ett annat märke idag, nöjd också. Men behöver 2 st, en till varje våning. Problemet är att den blir full för snabbt och den är på 0.5 liter, alltså större än S5. Så jag vill ha S4 pga storleken på dammbehållaren, sedan vill jag kunna köra Roborock appen, vilket aldrig lär komma till S5, modellen är för gammal för det.
Roborock appen? Är det något jag missat? :thinking:Jag använder Xiaomi appen med min Roborock där jag får upp kartan och alla inställningar?

F fsn skrev:
Vad tycker den om lego och kläder på golvet?
Bra fråga, aldrig provat! :D Brukar ju plocka undan innan jag kör den. :)
 
T
C crazytok skrev:
Roborock appen? Är det något jag missat? :thinking:Jag använder Xiaomi appen med min Roborock där jag får upp kartan och alla inställningar?


Bra fråga, aldrig provat! :D Brukar ju plocka undan innan jag kör den. :)
Xiaomi Mi home appen och Roborock appen är olika appar. S5 har inte stöd för roborock appen. Men S4/S6 har det.
 
Vad är det som är bra med den då?
 
T
C crazytok skrev:
Vad är det som är bra med den då?
Läs ovan!
 
Sorry, såg inte det inlägget! Ok då förstår jag... ja det hade kanske varit smidigt någon gång ibland att kunna städa bara ett visst rum, men faktiskt inget jag har saknat. :)
 
RilleRock
Också supernöjd med min S5 och använder mopping.

Dock är behållaren i minsta laget och saknar att kunna schemalägga rummen olika.

Vad ni än köper kommer ni bli nöjda.
 
RilleRock RilleRock skrev:
Också supernöjd med min S5 och använder mopping.

Dock är behållaren i minsta laget och saknar att kunna schemalägga rummen olika.

Vad ni än köper kommer ni bli nöjda.
Jag var också nöjd med min till navigeringen spårade ur.
Har försökt det mesta utan resultat.
Ska åka och lämna den till Inet nu, får se vad de säger.
 
T
Det är bara att glömma S4, kommer inte till Sverige. Då får man köpa den själv i så fall via Amazon, säljs endast där också.
 
416€ på Amazon.de
 
T Thomas' skrev:
Det är bara att glömma S4, kommer inte till Sverige. Då får man köpa den själv i så fall via Amazon, säljs endast där också.
Vet ni vad det beror på?
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
416€ på Amazon.de
Lite billigare just nu: €353,59 Amazon.de
Bilden visar en svart men i texten står det att den är vit(?)
 
Det är nog vit då, oftare att bilden är fel än texten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.