Jag letar efter ett 120 tvättställ till ett badrum där hon skall vara åt höger. Det finns massor med varianter där det är en skiva och så står det en "tvättskål" på, men jag vill ha en integrerad ho. Jag har hittat denna från Svedberg, men jag gillar inte underdelen till den. Den hade gärna fått vara lite billigare med. https://www.bygghemma.se/kok-och-ba...tstall-svedbergs-dk-svale-vit/p-943569-943572 Några tips?

Jag tycker det är konstigt att detta är så svårt att hitta! Vi har två kranar nu och det är helt meningslöst. Det hade varit mycket mer välkommet med avställningsyta istället.
 
BirgitS
Kolla upp om Vedum har samma material till badrumsstommarna som till köksstommarna (kökstillverkare från början) eller om det är fukttrögt till badrumsstommarna. Om det är fukttrögt så är det samma material som t.ex. Svedbergs har.

Jag känner inte till Badhuset med Vedums badrumsmöbler bör ju gå bra att hitta på andra ställen också.
 
Vi har Vedum i både kök och våra två badrum och vi är väldigt nöjda i alla fall. Vårt hus stod klart i april 2017 så vi har snart haft Vedum i tre år.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.