Någon som har programvaran bewator entro?

Jag har lite bewator prylar som det vore kul att få igång bla. Sr35i, dc22, pp500...
Saknar bara programvaran.
 
ullberg
Kostnaden för programvaran är väl minimal i förhållande till det du redan har, jag vet inte var min skiva är (tror det var det mediet jag fick entro levererat på) - lite onödigt men tänker att när det blir ett problem (crash el. dyl) är det väl bara att köpa en ny.

Lycka till med projektet, inte så "modernt" med Entro men fruktansvärt stabilt, min största utmaning är att jag bara rör det när jag vill göra ändringar och det är så sällan att det är lite lära om varje gång...

/U
 
Du behöver väl en licensnyckel när du installerar programmet om jag inte minns fel?
 
S
R Robin_ skrev:
Du behöver väl en licensnyckel när du installerar programmet om jag inte minns fel?
Precis.

Om du får igång det så hjälper jag gärna till om du har frågor, administrerar dagligen 41st entroanläggningar som jag både är installatör och admin på.
 
S SueCia skrev:
Precis.

Om du får igång det så hjälper jag gärna till om du har frågor, administrerar dagligen 41st entroanläggningar som jag både är installatör och admin på.
Inte illa, blir inte så mycket entro nuförtiden. :)
 
S
R Robin_ skrev:
Inte illa, blir inte så mycket entro nuförtiden. :)
Nej det är på väg bort. Har en övergång till Omnis på väg. :)
 
  • Gilla
Robin_
  • Laddar…
alm82 Andreas La Motte skrev:
Någon som har programvaran bewator entro?

Jag har lite bewator prylar som det vore kul att få igång bla. Sr35i, dc22, pp500...
Saknar bara programvaran.
Jag letar efter reservdelar och såg ditt inlägg det är inte händelsevis så att du har delarna kvar och är intresserad av att sälja dem ?
Är i första hand SR35i som jag letar efter en storlek 8, 16 eller 32. Men även en DC22.
 
ullberg
Inte ställt till mig men svarar ändå. DC22: or tror jag att jag har, ännu mer säker att det ligger ett par DC12: or om det duger. Måste kolla om jag har flera pp500em, vill nog ha åtminstone en kvar i reserv. Samma sak med SR35i, den jag har vill jag ha kvar i reserv. Antar SR34 är ointressant annars har jag en sådan _väldigt_ billigt...

Om intressant kan du väl pm:a med info (exv var du vill ha dem)

/U
 
ullberg ullberg skrev:
Inte ställt till mig men svarar ändå. DC22: or tror jag att jag har, ännu mer säker att det ligger ett par DC12: or om det duger. Måste kolla om jag har flera pp500em, vill nog ha åtminstone en kvar i reserv. Samma sak med SR35i, den jag har vill jag ha kvar i reserv. Antar SR34 är ointressant annars har jag en sådan _väldigt_ billigt...

Om intressant kan du väl pm:a med info (exv var du vill ha dem)

/U
Hej, Har du kvar SR34i - behöver reservdel?
 
ullberg
Som jag skrev ovan är det en SR34 och inte en SR34i, vet inte hur lika de är på insidan - utsidan ser ju helt annorlunda ut. Men om det är aktuellt så har jag den kvar

/U
 
Hej, Tack för svar.
Har den samma LCD display (blå, 4x20 tecken tror jag) som SR34i - min display har blivit trött?
/Bosse
 
ullberg
Nej, ser helt annorlunda ut så den kan du inte transplantera

/U
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.