Nu säljs ett coolt hus i min gamla hemort, Vilhelmina. Från början var det Handelsbank där kamreren tror jag bodde uppe. Sedan har det bl.a varit bilaffär, tygaffär och nu på slutet café på nedre våningen. Jag tror att det är välhållet och fasaden renoverades och målades med linoljefärg för några år sedan.
Finns inte på Hemnet men möjligen hos någon mäklare i Lycksele eller möjligen Umeå. Enda nackdelen(om man tycker att det är en nackdel) är att raggarrundan passerar huset.
Artikeln ur Västerbottens-Kuriren.

Det historiska huset King's Café från 1890-talet i Vilhelmina, med en distinkt spira och balkonger, omgivet av grönska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Välhållet historiskt hus med två våningar och veranda, målat med linoljefärg, tidigare använt som café på nedre våningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Inredning av vardagsrum med julgran, soffor och ett bord i en lägenhet på 120 kvadratmeter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
BirgitS BirgitS skrev:
Säljs privat på Blocket: [länk]

Fint hus!
Värms tydligen med "fjällvärmepump". Undrar om det ska vara fjärrvärme eller bergvärme? Säljarna är från England så det är nog en liten språkförbistring här.
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
L lob skrev:
Nu säljs ett coolt hus i min gamla hemort, Vilhelmina. Från början var det Handelsbank där kamreren tror jag bodde uppe. Sedan har det bl.a varit bilaffär, tygaffär och nu på slutet café på nedre våningen. Jag tror att det är välhållet och fasaden renoverades och målades med linoljefärg för några år sedan.
Finns inte på Hemnet men möjligen hos någon mäklare i Lycksele eller möjligen Umeå. Enda nackdelen(om man tycker att det är en nackdel) är att raggarrundan passerar huset.
Artikeln ur Västerbottens-Kuriren.

[bild]

[bild]

[bild]
Men se där!! Ett hus från "plassn" :D
 
M Myckling skrev:
Men se där!! Ett hus från "plassn" :D
Ja. Och uppe vid gammplassn dessutom...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.