lättstädat :)
 
  • trapphus.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
en fin bit av kakelläggning :). Gjorde du trappnäsa på dina trappsteg? Har en utetrappa som ska renoveras och drömmer om att den ska likna din till färgen och utförandet. Är det skiffer?
gaia
 
Påminner om skiffer men är vanlig klinkers och inköptes för 89 kr kvm på K-rauta och sättningen är vanlig sättning en underliggare med överliggare och fog i mellan.


gaia skrev:
en fin bit av kakelläggning :). Gjorde du trappnäsa på dina trappsteg? Har en utetrappa som ska renoveras och drömmer om att den ska likna din till färgen och utförandet. Är det skiffer?
gaia
 
Va fint det blev :) Golvbrunnen där nere? ::) Är det nån form av groventre? Isåfall förstår jag vad du menar med lättstädat ;)
 
Från början var det en källartrapp som man gick ner till källaren i från utsidan sedan byggde jag ut hallen en meter och knöt ihop entren med källartrappen så man kan gå ner i källaren från insidan. Ang. lättstädat så är det lättare med kakel och klinkers att hålla skiten borta än ren betong på golv och putsade väggar. Golvbrunnen behöll jag för jag har en nybyggd tvättstuga i anslutning till trappen så en extra brunn skadar inte.


lier skrev:
Va fint det blev :) Golvbrunnen där nere? ::) Är det nån form av groventre?  Isåfall förstår jag vad du menar med lättstädat ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.