Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn den kraftfulla AEG borrskruvdragaren från testet
[bild]


Denna vecka har vi den sista borrskruvdragaren från testet som vinst. Det är den mycket kraftfulla AEG
BSB 18BL med väska, laddare och två batterier som står på spel. Det är en stark, rejäl och kraftfull maskin som presterar bra vid både borrning och skruvdragning.

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att svara på en fråga och motivera till varför just du ska vinna.

Totalt värde: ca 5 000 kr

Fråga: Vilket är det maximala vridmomentet på maskinen?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 januari.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
: 140 Nm
Motivering:
Att renovera sin snart 100 år gamla kåk tar eoner av tid.
Med kraftfull skruvdragare från AEG får jag bättre "glid"
Genom att vinna denna godsak kan jag äntligen byta mitt läckande tak.
 
140 Nm med PRO Lithium Ion HD-batterier / 120 Nm med standard PRO Lithium Ion-batterier.

Jag har tidigare haft och har AEGs skruvdragare, fläktar, spis, personvåg med mera. Gillar designen, kvalitén och priserna. Har en del att bygga till på huset så en ny skruvdragare skulle göra susen .
 
Max vridmoment: 140Nm

Har haft en AEG med 80Nm vridmoment som har fått genomgå två stora lägenhetsrenoveringar och två husrenoveringar. Den tillsammans med sina två accar börjar ta slut, inte helt slut men det hade varit så härligt att veta att alla hål som ska borras och skruvar samt bultar som ska borras minst de närmsta 12 åren kommer bli omhändertagna.
 
Svar: 140 Nm

Jag vill kunna skruva och borra utan bekymmer resten av livet! Det kommer hinna bli många projekt och denna skulle vara med varenda gång.

Med vänlig hälsning,
Marcus
 
140 Nm :)

Som nyblivna husägare som vi snart är,
behöver vi säkerligen den här.
Det lär blir mycket med huset att göra,
och detta kit kan många saker för oss möjliggöra.
För en ”Äntligen hemma profil”,
vill jag att sambon min ska ha något med stil.
Jag är faktiskt en rätt så händig tjej,
så denna vinsten passar även mig.
Övning ger färdighet,
som vi alla vet.
Sen är det bara att även börja såga och borra,
och låta tv-programmen oss sporra.
Fastän sambon verkligen inte är någon Ernst fantast,
utan gör gärna jobbet med egna tankar i all hast.
Jag däremot gillar att inspireras och få en & annan idé,
nu hoppas vi på lyckans fe!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn den kraftfulla AEG borrskruvdragaren från testet
[bild]


Denna vecka har vi den sista borrskruvdragaren från testet som vinst. Det är den mycket kraftfulla AEG
BSB 18BL med väska, laddare och två batterier som står på spel. Det är en stark, rejäl och kraftfull maskin som presterar bra vid både borrning och skruvdragning.

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att svara på en fråga och motivera till varför just du ska vinna.

Totalt värde: ca 5 000 kr

Fråga: Vilket är det maximala vridmomentet på maskinen?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 januari.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
140 Nm
Drillborr och borrsväng har ju alltid funkat, men är man 68 år ska man kanske förenkla lite för sig.
Mvh/Magnus
 
Maximalt vridmoment: 140 Nm

Motivering:
Lagade min bil i somras. Då min Makita skruvdragare hade slut på batteri så gick jag och hämtade min nya Makita som jag hade vunnit på Elmässan i Göteborg någon veckan innan. Lagade bilen och testar så att allt fungerar. Kommer tillbaka efter att provat bilen och någon har stulit båda mina skruvdragare. Tyvärr måste det vara en av mina grannar då vi har näst sista gatan innan stora vägen börjar, så det är ingen från stan som går dit. Han som tog skruvdragarna har gått in på tomten minst 20m för att ta dem. Förstår inte att människor kan vara så fräcka.
Nu efter detta har jag inte kunnat fortsätta med att renovera här hemma. Har ingen skruvdragare längre och jag har inte råd att köpa en ny. Väldigt frustrerande.
 
140 Nm

När man gjort bort sig & lånat ut sin första skruvdragare...
Den kom aldrig tillbaka....
Då är det dags att få en riktigt bra grej, värdig denna tjej,
Som snickrar & grejjar på eget hus, kvinnor kan inte bara baka... ;)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn den kraftfulla AEG borrskruvdragaren från testet
[bild]


Denna vecka har vi den sista borrskruvdragaren från testet som vinst. Det är den mycket kraftfulla AEG
BSB 18BL med väska, laddare och två batterier som står på spel. Det är en stark, rejäl och kraftfull maskin som presterar bra vid både borrning och skruvdragning.

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att svara på en fråga och motivera till varför just du ska vinna.

Totalt värde: ca 5 000 kr

Fråga: Vilket är det maximala vridmomentet på maskinen?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 januari.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Svar: 140Nm

Vi har precis gjort i ordning gillestugan och vill börja inreda den. Vi tänker ett hyllsystem med förvaring av diverse saker och ribbstol som geabbarna kan leka med. För att få upp detta behöver vi en kraftfull maskin både för att borra hålen men sen också skruvdragare för att få i skruvarna. Därför skulle den här passa perfekt!
 
Svar: 140 Nm
Motivering: Räcker det med att jag skulle bli jätte glad...?
 
140nm såklart
Med tummen mitt i handen så behövs denna borr



Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn den kraftfulla AEG borrskruvdragaren från testet
[bild]


Denna vecka har vi den sista borrskruvdragaren från testet som vinst. Det är den mycket kraftfulla AEG
BSB 18BL med väska, laddare och två batterier som står på spel. Det är en stark, rejäl och kraftfull maskin som presterar bra vid både borrning och skruvdragning.

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att svara på en fråga och motivera till varför just du ska vinna.

Totalt värde: ca 5 000 kr

Fråga: Vilket är det maximala vridmomentet på maskinen?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 januari.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
 
Svar : 140 Nm

Motivering: Så mycket jag byggt, borrat och skruvat och till min hjälp haft en AEG borrmaskin med sladd. Har ofta funderat på om det skulle vara lättare och gå fortare med en sladdlös, men har liksom aldrig blivit av att prova. Skulle jag vinna den här skulle jag få veta, och så gillar jag att det är en AEG! Skulle vara kul!.

Tack för jättebra forum!
 
Max vridmoment 140 Nm.

Vi har ett par rum kvar som måste göras något åt så fort som möjligt och med tanke på hur mycket vi använder borrskruvdragare så behövs det en bra som omväxling...
 
Svar: 140 Nm

Vi bor inte i huset som Gud glömde, men dock i huset som Einar renoverad. Det är typ lite samma sak. Här finns alltid massor att fixa med så den här skulle komma väl till pass. Särskilt till sommaren när vi ska ge oss på altanen ute. :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn den kraftfulla AEG borrskruvdragaren från testet
[bild]


Denna vecka har vi den sista borrskruvdragaren från testet som vinst. Det är den mycket kraftfulla AEG
BSB 18BL med väska, laddare och två batterier som står på spel. Det är en stark, rejäl och kraftfull maskin som presterar bra vid både borrning och skruvdragning.

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att svara på en fråga och motivera till varför just du ska vinna.

Totalt värde: ca 5 000 kr

Fråga: Vilket är det maximala vridmomentet på maskinen?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 januari.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Svar: Max vridmoment 140 Nm

Motevering: Efter att byggt eget hus börjar alla maskiner tappa ork och energi !! Friska krafter skulle vara välkommet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.