Goddag.

Jag är ute efter en ritning på ett redskapsskjul på ca 7-9,9 kvm. Jag vet att man kan köpa dessa monteringsklara för ca 6500:-, men vill ha ett projekt att sysselsätta mig med.

Någon som vet var jag kan hitta detta. Helst helt gratis...
 
Jag byggde min med hjälp av boken Snickra till tomt och trädgård av:Hans Mårtensson
Det är väl inte någon direkt ritning,men den var en vägledning för mej med hur jag skulle gå till väga och
resten byggde jag efter min egna "hjärna".

 
Hej!
Jag har en ritning på en redskapsbod som är 0,8 x 8 m (kan enkelt varieras) med pulpettak som lutar bakåt.
En del av boden är isolerad. Jag tycker det är en bra redskapsbod... Vill du ha den?
Calle
 
Hej Calle!

Jag är mkt intresserad av din ritning. Kan du skicka den till mig?

/Lars
 
Calle,

Det låter exakt som något jag är ute efter också, du får väldigt gärna skicka den även till mig!

Joffa
 
Calle Posse skrev:
Hej!
.......redskapsbod som är 0,8 x 8 m .......
Hmm....spesielle mål på den ;-) har du et bilde å vise?
 
Hej Calle!

Skulle också gärna vilja låna din ritning lite. Med andra ord, du får gärna även skicka den till mig.

Mvh,
Mattias
 
Hej!

jag är också intresserad, ska bygga en liten redskapsbod på en liten tomt för manuell gräsklippare och några verktyg vill ta del av ritningen
 
Peter esk skrev:
Hej!

jag är också intresserad, ska bygga en liten redskapsbod på en liten tomt för manuell gräsklippare och några verktyg vill ta del av ritningen
Välkommen till forumet!

Du hittar en del olika beskrivningar på denna länk.
http://www.byggbeskrivningar.se/
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.