River ner spånskivor i en utbyggnad byggd 1974, fasaden är helt otät och vi har stött på 12 getingbon inne i väggen hittills. Men har också stött på det på bilden. Ingen jag frågat vet vad det är. Luktar inget, och det verkar inte gå in i träet, varför jag inte tror det vara något som växer. Men jag har ingen aning om vad det är för något? Någon som har förslag på vad det kan vara?

/PH Vitaktiga kluster som liknar larver på trävägg under renovering, oidentifierat material i byggnad från 1974.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vitaktiga kluster som liknar larver på trävägg under renovering, oidentifierat material i byggnad från 1974.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renovering visar isolering och mystiska vita formationer vid träbjälke.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Oidentifierade vita trådliknande formationer på trävägg intill isolering, hittade under renovering från 1974.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Oidentifierade vita formationer på en träregel bredvid isolering medan spånskivor rivs i en renovering från 1974.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Okänd substans på en träbjälke i ett renoveringsobjekt, nära isolering, med fråga om dess ursprung.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Humlemott, som sagt. Jag har hittat sånt i mitt hus också. Ingen fara, bara att skrapa bort dem.
 
Skönt att höra! Har haft för många dyra överraskningar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.