jonaserik, varför inte lägga tid och energi på att ger relevanta råd till dom som "har problem" i stället för att klaga på andras inlägg??
 
E elmont skrev:
jonaserik, varför inte lägga tid och energi på att ger relevanta råd till dom som "har problem" i stället för att klaga på andras inlägg??

Var det du som uppfann dubbelmoralen?
 
Menar du att jag inte i första hand ger råd? Men ibland kommer det frågeställningar som får mig att tvivla på om det är någon som driver med oss, och då tar jag mig friheten att ifrågasätta. Ibland är det troll och ibland är det folk som har noll koll. Tål man inte att bli ifrågasatt ska man kanske inte medverka på ett offentligt forum.
 
  • Gilla
AndersOhrt och 5 till
  • Laddar…
@Denwarp hur har du nu tänkt gå vidare med kommande eldragning?
 
E elmont skrev:
jonaserik, varför inte lägga tid och energi
Behöver inte lägga en massa tid och inlägg i EL-delen på forumet ', det gör andra till 100% så bra ändå, det son stör mig och kanske andra med är den dubbelmoral som härskar i den delen, "" Du får inte göra det och hör sen ,men om du gör så här blir det nog bra """ Är det en vettig väg att gå kan man fråga sig. Inget fel i att säga något till någon om dom är på väg in på fel spår.
Men att då börja förklara hur det ska göras i en längd av upp till 70 inlägg från allehanda s.k EL-behöriga eller andra för att koppla in en spis tex , så har det nog gått för långt, även om ordet är fritt på ett forum..
 
Det kanske är lite vågat att låta folk avgöra själva hur dom ska göra, men jag tror i min enfald att det inte är min sak att uppfostra vuxna människor, samt jag tror även att det är bättre att lära folk hur det ska göras än att låta folk lära sig genom egna misstag.
 
  • Gilla
gravedigger och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.