Vi har en induktionsspis som står intill en kökspanna och det tål inte spisen
Finns det någon spis som tål värme ?
 
A
Vad är symptomen?
 
electroluxaren skrev:
Vad är symptomen?
Det går inte att slå på plattorna E lux har bytt något kretskort ( kanske) och då fungerar det om vi inte eldar i pannan. Dock fungerat touchen på ugnen
 
A
blir det så varmt (förmodligen) så att kretskortet slås ut så är det ju bara spisar utan elektronik som funkar, finns i huvudsak attt finna på blocket.
Det är ju svårt att veta om värmen är hela sanningen.
Skulle vara kul att veta vad reklamationsavdelningen på Kungsholmen tycker.
Om spisen är installerad enligt instruktion så skulle jag reklamera produkten och kräva byte.
Det förekommer brister i tillverkningen på dessa spisar numera sedan de försvann från Sverige.
Jag skulle nog skippa denna och köpa något som är tillverkat i Västeuropa tex tyskland.
 
electroluxaren skrev:
blir det så varmt (förmodligen) så att kretskortet slås ut så är det ju bara spisar utan elektronik som funkar, finns i huvudsak attt finna på blocket.
Det är ju svårt att veta om värmen är hela sanningen.
Skulle vara kul att veta vad reklamationsavdelningen på Kungsholmen tycker.
Om spisen är installerad enligt instruktion så skulle jag reklamera produkten och kräva byte.
Det förekommer brister i tillverkningen på dessa spisar numera sedan de försvann från Sverige.
Jag skulle nog skippa denna och köpa något som är tillverkat i Västeuropa tex tyskland.

Reklamations avdelningen har förhalat allt så bra att jag väljer köpa en ny spis som tål värme
 
A
Har du direktkontakt med reklamation?
Gå till ARN
 
  • Gilla
vcx
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.