useless useless skrev:
Behöver ni klyva en byggsåg snabbt så finns verktyget här:


[bild]

[länk]
Egentligen hör annonsen inte hemma i den här tråden, eftersom det är en kombinerad hyvel och klyvsåg som alltså även dimensionerar virket med en klinga. Man kan köra den som ren dimensioneringssåg för dimensionering av byggvirke.
 
Jag är ganska säker på att useless hade roligt åt syftningsfelet som ströks under.
 
  • Gilla
JanneJanne123
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag är ganska säker på att useless hade roligt åt syftningsfelet som ströks under.
OK, då är det tydligen bara jag som saknar humor. Cirkulera. Det finns inget att se här.
 
  • Haha
50procent och 1 till
  • Laddar…
A
Kan man inte få in en gäsp ikon eller sov ikon på gilla knappen ?

Då kan man få visa sin uppskattning på vissa skämt bättre :sleep:
 
  • Gilla
  • Wow
Hallerudsbo och 2 till
  • Laddar…
Text i cirkelform som skämtsamt påpekar att ordet "boobytrap" stavat baklänges blir "partyboob".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ett försök att komma vidare :D
 
  • Haha
  • Gilla
thomas33 och 2 till
  • Laddar…
Humoristisk text på svart bakgrund som säger "I recently bought a toilet brush... long story short, I'm going back to toilet paper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Broken arrow och 11 till
  • Laddar…
Häromdagen bad hustrun mig att komma tillbaka med en inte alltför gammal lösaktig tjej.

När jag kom tillbaka bad hon mig att montera henne på plats i köket, under spisplattorna.
 
  • Haha
  • Gilla
ullberg och 3 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
@Mikael_L därför det är viktigt att läsa tråden från början ;)
har jag aldrig gjort .. :oops:
.. men å andra sidan publicerar jag mest dubbletter av mitt eget haha (så det hade nog inte hjälpt om jag läst allt.. när jag inte ens kommer ihåg mitt eget!) :thinking:;)
 
fgo fgo skrev:
Det finns nån tjej på P3 som pratade om toaborstar och hur dessa används.
Om jag minns rätt var det något liknande användningsområde.

Här var den
[länk]
jag håller på och ska meka fast min toaborste på min skruvdragare.. tog ett tag att hitta en med tillräckligt smalt skaft.. (har dock inte hunnit prova än) :D
 
Har inte lyssnat på programmet men annars är det ett utmärkt sätt att borsta färskpotatis (med en oanvänd borste då :)
 
Även murarhinkar (rullar) går smidigt att rengöra med toaborste på vispen.

Men nu är vi inte roliga längre.
 
feb51aad861b69eed880970336755af9.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
BiFuel och 12 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Häromdagen bad hustrun mig att komma tillbaka med en inte alltför gammal lösaktig tjej.

När jag kom tillbaka bad hon mig att montera henne på plats i köket, under spisplattorna.
arrgghh... arrrgghhh... aaaaarrrrrrrggggghhhhhh... DEN tog tid! :crysmile::rofl::crysmile::rofl::crysmile::rofl::crysmile::rofl:
 
ricebridge ricebridge skrev:
DEN tog tid!
Här tickar klockan på... :thinking::oops:
 
  • Gilla
fgo och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.