AXS AXS skrev:
Någon som har lite info om den? Behöver något liknande(Hyvel och såg framförallt) men vet inte vad som är vettigt.

Som komplement till mitt logosol sågverk.
Går inte att se vilken modell det är, kolla upp det och googla Stenberg +modellnr så hittar du en hel del info. @heimlaga jobbar med en liknande maskin? Kanske @findus42
 
  • Gilla
AXS
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Läge för fynd om du bor söderut!

[bild]
När jag köpte min billiga CT22 på blocket kollade jag serienummer med polisen och Festool. Mer än så tyckte jag inte var rimligt. Fick betala 1100 utan städset.
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Klart vill man bara bli av med saker så är 500 säkert gångbart.
 
E ___EM skrev:
Klart vill man bara bli av med saker så är 500 säkert gångbart.
Jag trodde det stod i festools användaravtal att man aldrig får sälja vidare för under fyrsiffriga belopp.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Ja den regeln har gällt för alla (obs hela 4st) festool-artiklar jag köpt iaf :D
 
AXS
Frustrator Frustrator skrev:
Går inte att se vilken modell det är, kolla upp det och googla Stenberg +modellnr så hittar du en hel del info. @heimlaga jobbar med en liknande maskin? Kanske @findus42
Tyvärr tvåa på bollen. :(
 
stigen stigen skrev:
Läge för fynd om du bor söderut!

[bild]
jag kollade den direkt när annonsen kom igår. Säljaren hade tappat en 1a i priset. 1500kr skulle det vara. Rätt ok pris ändå. Såld nu
 
hsd
Tur arr det inte var en borttappad nolla ;)
 
O olofh skrev:
jag kollade den direkt när annonsen kom igår. Säljaren hade tappat en 1a i priset. 1500kr skulle det vara. Rätt ok pris ändå. Såld nu
Han kanske blev helt nedringd o insåg att det var för billigt, så då testade han att lägga till en tusing på priset.:cool:
 
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
Han kanske blev helt nedringd o insåg att det var för billigt, så då testade han att lägga till en tusing på priset.:cool:
Han hade missat att inget med ljusgrå systainers kostar 3 siffrigt. ;)
 
Överkomligt pris på en 350mm bandsåg. Ser ut att vara i bra skick!

350mm Luna bandsåg BB350 på hjul i ett verkstadsutrymme, extra sågblad inkluderat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Använd bandsåg till salu, placerad i en verkstad med suddig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Frustrator Frustrator skrev:
[bild]

Fick kontakt med säljaren igår och skulle åka och titta på den idag.
Tydligen var det två säljare utan inbördes kommunikation så plötsligt var priset uppe i 2500kr och sågen står i källarplanet. Får inte ihop logistiken för att baxa hem den så den får gå.
I morgon är en ny dag med nya möjligheter!
 
C
stigen stigen skrev:
Får inte ihop logistiken för att baxa hem den så den får gå.
Enligt annonsen så erbjuder ju Tipptapp snabb hemleverans idag. Kanske något att utnyttja :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.