Z Zanbruz skrev:
Har fått nya i alla rum, typiskt hade bilder på hur det såg ut innan men raderade dom för bara några dagar sen, men rören gick rätt ner i golvet innan.
 
  • Vit väggmonterad elementvärmare med synliga röranslutningar nära en grå vägg och betonggolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit radiator monterad på vägg med synliga rör och termostatventil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Elledningar installerade längs en vägg med kabelförskruvningar och en tapet med blommönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Gör dom om hela BRFen ?
Dom måste även göra en inreglering av din lgh också .
Är det en 15 matning ( storlek på rör från ett ställe) till alla element i din lgh ?
 
V vvs facit skrev:
Gör dom om hela BRFen ?
Dom måste även göra en inreglering av din lgh också .
Är det en 15 matning ( storlek på rör från ett ställe) till alla element i din lgh ?
Så småningom så ska dom göra hos alla pga stambyten men mitt var först pga vattenläcka.
Jag är en tjej med noll koll på sånt här men rören är lite tunnare från elementet fram till ventilen i badrummet och tjockare från ventilen och fram till rören som går ner i kökets element (rummet efter) sen är dom ”tunna” igen genom hela lägenheten som dom är i början , hoppas du förstår vad jag menar
 
Ja jag förstår
Jag hoppas någon räknat åt er BRF
På effekt och flödes dimensionering i samband
Med stamm bytena .
Ta kontakt med ordförande och säg vad du tycker om utförandet . Visa tex uponors produkter som jag länkade till .
Det blir ett lyft för hels BRF
 
V vvs facit skrev:
Ja jag förstår
Jag hoppas någon räknat åt er BRF
På effekt och flödes dimensionering i samband
Med stamm bytena .
Ta kontakt med ordförande och säg vad du tycker om utförandet . Visa tex uponors produkter som jag länkade till .
Det blir ett lyft för hels BRF
Dom vet vad jag tycker och har sett det med egna ögon, några i styrelsen förstod mig och höll med att det var fult. Ska absolut visa det för dom, tack för tipset!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.