nikasp
Vi har den här sedan 1,5 år och jag bad elektrikern koppla en dimmerpuck till den, funkar bra men lite träligt att det tar lite tid att dimma upp och ner. Måste kolla om jag på något sätt kan justera hastigheten (troligen inte).

https://www.svedbergs.se/products/badrumsmobler/overdelar-och-speglar/top-line-120-led-67450/

Ring eller maila och fråga. I Monteringsanvisningen för mitt står det "Kan dimras med Framkantsdimmer eller Bakkantsdimmer", gissar att det är samma på den där du kollar på.
 
Redigerat:
  • Gilla
Skorpan
  • Laddar…
nikasp nikasp skrev:
Vi har den här sedan 1,5 år och jag bad elektrikern koppla en dimmerpuck till den, funkar bra men lite träligt att det tar lite tid att dimma upp och ner. Måste kolla om jag på något sätt kan justera hastigheten (troligen inte).

[länk]
Det verkar ju vara ungefär samma! Tack! Konstigt att de inte skriver nåt på Svedbergs hemsida?!
 
nikasp
S Skorpan skrev:
Det verkar ju vara ungefär samma! Tack! Konstigt att de inte skriver nåt på Svedbergs hemsida?!
Jag hittade faktiskt några ganska vitala fel i deras dokumentation. Höll bl.a. på att slå knut på mig själv angående handdukstork i flera veckor pga en felskrivning i deras dokumentation.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.