Y Yberhydro skrev:
Toamoa och Separett Flame är i princip samma toalett och tillverkas på samma ställe. De hade på de tidiga modellera stora problem med att värmen brände sönder det mesta; fläkten, kretskort osv. Nu ska detta vara åtgärdat på de nyare modellera. Svensk byggd rakt igenom.
Olle lindberg Olle lindberg skrev:
5år gammal cinderella classic bytt 2 förbrännings element samt 1 kretskort trots att jag bara använder cinderellatoan 3 månader om året. Jag har gjort rent allt efter cinderellas instruktioner. Skräp. Köp ej skiten!
Har du den ombyggda varianten? Jag vet att de byggde om alla gamla då de blev överhettade. Om inte skulle jag höra med dem om de går att göra med din.
 
Har testat 2 exemplar av Mulltoa Ecolet.. ’den nya generationens förbränningstoa, induktion drar mycket mindre el, enkel att installera’ Enligt marknadsföringen. Den funkar inte alls! Förbränner inte, allt avfall blir kvar, spolningen funkar inte heller och värst av allt den stinker och osar.. köp inte!! Har aldrig varit med om en produkt som är behäftad med så många fel. Det är ju inte bara att få pengarna tillbaka. Ombyggnad och rördragningar ersätts tyvärr inte
 
Vi har två Incinolet i stugan sedan 2013. De har fungerat utan problem, trots obefintligt underhåll... Det är nog dags för lite rengöring och byte av innerskål och fläkthjul nu... //Stefan
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.