Jag bor i en bostadsrätt och då ingår ju uppvärmningen av lägenheten i hyran, men nu är det så att jag hade tänkt att lägga in golvvärme i hela lägenheten när jag renoverar och på det sättet värma upp lägenheten, men då blir det ju så att jag får stå för kostnaden av uppvärmningen själv, och då undrar jag om man kan koppla ihop golvvärmen med radiatorerna eller nåt liknande och på det sättet slippa kostnaden för uppvärmningen själv.
 
Om det är vattenburen värme i föreningen och du lägger in elektrisk golvvärme, så får du stå för den driftskostnaden själv.
Väljer du, med föreningens godkännande, att lägga in vattenburen golvvärme så står föreningen för driften. ;)
 
se till att det inte är stambyte på G i ert hus bara. Om du tex lägger in golvvärme i ditt badrum innan ett stambyte så kommer man inte ta någon hänsyn till detta, de bryter upp och hanterar dig som de andra i huset...Känner en familj som råkar ut för detta just nu, de blev klara med sitt nya badrum för mindra en ett år sedan och stambyte är på gång där...hehe snopet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.