Tusen tack @nzsc ! För de som har vidare frågor är det fritt fram att även skicka mig frågor så delar jag vidare!
 
Hej, skulle gärna vilja veta vad allt kostade då vi ev oxå ska göra detsamma:) mvh Lotta

nzsc nzsc skrev:
Tack vare att @Bernieberg tipsat mig om konstruktör har jag förverkligat mitt projekt och jag ångrar inte det en sekund. Kanon blev det till slut! I sin tur har jag säkerligen hjälpt ett tiotal andra människor som varit i samma situation som jag, på jakt efter konstruktör.

Hade varit trevligt att få höra i tråden om andras upplevelser, hur det gått efter mitt tips, osv. Har ni förverkligat det tänkta projektet? Blev ni nöjda? Vilka priser blev det? Hur var upplevelsen, m.m.? :)
 
nzsc
Har inte de exakta siffrorna i huvudet, men 40000-50000 kr är väl rimligt. Gå igenom tråden och se vad jag skrivit tidigare.
 
  • Gilla
Lotta10591
  • Laddar…
Hej! Så bra tråd! Finns det möjlighet att skicka kontaktuppgifter på Konstruktör och kontrollansvarig så hade det varit toppen! Tack!
 
Mycket bra läsning. Planerar liknande projekt och tar tacksamt emot tips på vilka företag ni använt.
 
T Tusenhörningen skrev:
Skickat PM till @Linnea1212 och @Gloriosus med kontaktuppgifter.
Skicka gärna till mig också
 
  • Gilla
witten
  • Laddar…
Tydligen svårt för privatpersoner att hitta konstruktörer i Malmö! Jag står inför samma fråga som alla andra, dvs tar gärna kontaktuppgifter till konstruktör. Min gällande även delvis rivning av bärande vägg och flytt av dörr i bärande vägg. Tack den som vill dela med sig :)
 
B bossespecial skrev:
Skicka gärna till mig också
hänger på då även jag ska göra om bärande vägg i Malmö
 
nzsc
Konstruktör, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Rekommenderas varmt!

Håltagare, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Rekommenderas varmt!

Kontrollansvarig, Södra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Rekommenderas varmt!
 
  • Gilla
Sofie Holm och 5 till
  • Laddar…
Hej!

Vi är på gång att renovera kök och måste ha konstruktör för ritning på avväxling (och planskiss) till både PEAB och Malmö kommun.
Tar gärna emot kontaktuppgifter om möjligt.

Har än så länge fått ett pris på 10.000 :- vilket känns mycket. Det är en "enkel" öppning mellan kök och vrum. Ej rivning.

Tack på förhand om någon kan tipsa!
 
nzsc nzsc skrev:
Konstruktör, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Rekommenderas varmt!

Håltagare, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Rekommenderas varmt!

Kontrollansvarig, Södra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Rekommenderas varmt!
Såg denna efter mitt inlägg..
 
Jag tar också gärna del av tips på konstruktörer i Sthlm.
 
Fick ej napp med den rekommenderade kontrollansvarige i tråden. Någon annan som har tips på kontrollansvarig i Malmö som tar sig an mindre projekt för privatpersoner?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.