Kolla bara så det är UV-beständigt tryck på dekalerna!
Inte roligt om de bleks bort!
 
Bra tips! Precis haft billiga med klister som antingen blåste bort eller bleknade.
 
Jag gick en annan väg: Installerade Sector Alarm men tröttnade efter något år på den hutlösa månadsavgiften och sade upp eländet. Larmet och dekalerna sitter kvar 4 år senare (y)

När vi bodde i vårat tidigare hus hittade jag en massa Securitasdekaler på kontoret. Han som installerade larmet hade tydligen tappat ett gäng.

Värdelöst svar från min sida men just Clas Ohlsons dekaler ger jag inte mycket för. Har du eget larm installerat? Sökte lite på ebay och tradera men hittade inget vettigt. Helst vill man ju att de ska se äkta ut och kopplat till central. Jag scannade min larm-skylt till PDF, kan skicka den om du vill.
 
  • Gilla
f_s_81
  • Laddar…
Kjell.com har dekaler 😃👍🏻
 
Det är dom från kjell jag har haft tidigare.
 
Har också köpt Kjells, bleknade ganska omgående och släpper i kanterna. Hoppas någon här kan tipsa om bra grejor.
 
Jag kom över en hel rulle verisure som någon installatör tappat från bilen. Sitter lappar lite överallt hos mig och vänner
 
  • Gilla
trpe och 2 till
  • Laddar…
Mats-S
Pillade bort ett antal Larmatic på ett renoveringsjobb där man skulle byta alla fönster på bottenvåningen. Sitter bra på mina fönster nu. Tuta sitter väl synlig under taknocken.
Fördelen med dekallarmat är att man slipper serviceavtal och falsklarm :cool:
 
  • Gilla
Grillo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.