Hej, tänkte höra om någon testat Julas skarvklämmor till slingan?

De ligger ju på halva priset gentemot Husqvarnas orginal. Men hur är kvalitén på dessa, skiljer det något egentligen
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Jula har flera olika, vilka tänker du på?
[länk]
Om det är dessa så är detta exakt samma som de som Husqvarna säljer,

Själv har jag köpt en låda med hundra stycken :oops:
Ja jag läste att andra sålde samma saker men betydligt billigare än Jula med och det är 3M som Husqvarna säljer med. Försöker hitta storpack nu
 
Jag köpte mina från ahlsell genom en vän och fick ett bra pris.

Såfort ordet "robot" finns i närheten av skarvdonet verkar det bli rätt mycket dyrare :thinking:
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag köpte mina från ahlsell genom en vän och fick ett bra pris.

Såfort ordet "robot" finns i närheten av skarvdonet verkar det bli rätt mycket dyrare :thinking:
Aha, har Ahlsell sånna med. Det skall jag kolla upp, då jag kan ha bra rabatt där Tackar
 
Köp dom från Amazon.de. Sök på "3M shotchlok 314". Exakt samma som Husqvarnas.
 
  • Gilla
Nygge72
  • Laddar…
Förlåt, vet att tråden handlar om skarvklammorna men varför inte löda med krympslang?

Kostnaden är nära på 0:- per skarv och är det någonstans slingan går av är det vid klämman...
 
  • Gilla
Nygge72
  • Laddar…
M McNulty skrev:
Köp dom från Amazon.de. Sök på "3M shotchlok 314". Exakt samma som Husqvarnas.
Jisses vilken prisskillnad. Stort tack för tipset
 
Ja. Det bli fri frakt till Sverige om man handlar nånstans över 30-40 euro.
 
  • Gilla
Nygge72
  • Laddar…
  • Gilla
Nygge72
  • Laddar…
M McNulty skrev:
Köp dom från Amazon.de. Sök på "3M shotchlok 314". Exakt samma som Husqvarnas.
Har funderat på Amazon, men hur lång är frakttiden från dem? 2-3 veckor? Eller 2-3 månader? :thinking:
 
J Jens_Bengtsson skrev:
Har funderat på Amazon, men hur lång är frakttiden från dem? 2-3 veckor? Eller 2-3 månader? :thinking:
Går ju från Tyskland så borde ej vara svårt att få hit dem. Då jag beställt saker från China/USA har det max tagit 1 mån i frakttid, beroende på om man valt billigaste alternativ eller ej
 
  • Gilla
ViktorHg
  • Laddar…
J Jens_Bengtsson skrev:
Har funderat på Amazon, men hur lång är frakttiden från dem? 2-3 veckor? Eller 2-3 månader? :thinking:
Brukar ta runt en vecka...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.