Haha, 11 rum? Hur hinner man använda alla dom? :) Stor familj?

FANTASTISK omgivning måste jag säga!
 
C crazytok skrev:
Haha, 11 rum? Hur hinner man använda alla dom? :) Stor familj?

FANTASTISK omgivning måste jag säga!
Har varit stor (y)
Tack:D
 
Dags för lite feedback till er som hängt med. Kommer att lägga in lite bilder från ett nästan färdigt projekt. Bara tomt och pool med området runt terassen kvar.
Kvällsbild på en stilfullt inredd vardagsrum med soffa, fåtölj och tända ljus, sett från en entré med blomsterarrangemang.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Från entrén.
Kvällsbild av ett vardagsrum med taklampa, svarta fåtöljer, ett runt bord och synlig kamin, med utsikt mot en upplyst terrass.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kvällsbild av ett nästan färdigt byggprojekt som visar entrén och terrassen till ett hus med belysning inifrån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Betydligt trevligare på sommaren

Välbelyst modernt kök och matplats med köksö, infälld belysning, matbord och stolar, inredningsdetaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Köket
 
  • Gilla
  • Älska
Bengt Larsson och 16 till
  • Laddar…
Ingen brist på ljus där inte. Snyggt!
 
  • Gilla
RoffeN
  • Laddar…
Larsa Larsa skrev:
Ingen brist på ljus där inte. Snyggt!
Tack!
Kommer att bli flera hyllor blandat med tavlor på den vita väggen som är belyst med ljusskenor. Då får de effekt.
 
Modernt vardagsrum med svarta fåtöljer, dekorativa lampor, växter och en katt som går över golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
R RoffeN skrev:
Tack!
Kommer att bli flera hyllor blandat med tavlor på den vita väggen som är belyst med ljusskenor. Då får de effekt.
 
Redigerat:
  • Gilla
TCG och 4 till
  • Laddar…
Magiskt!

Du borde få vara fredagshuset nästa vecka! Detta faller mig på läppen! Och ser otroligt trevligt ut med alla växter ni har också!

Mkt bra jobbat med ditt projekt! Kul att se att det är så gott som klart! Tack för att vi fått ta del av ditt projekt. Önskar en riktigt mysig jul!
 
  • Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
T tobbbias skrev:
Magiskt!

Önskar en riktigt mysig jul!
Tack:D
Detsamma till er:crysmile:
 
Några fler bilder. Bland annat på dörrarna som vi är mycket nöjda med.
Modernt kök med öppen planlösning mot vardagsrum, inbyggda vitvaror och köksö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Träpanelade dörrar i en korridor med parkettgolv, speglar modern skandinavisk design.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Lägger även in några bilder på badrummet med bastu och relax:)

Mörk marmorerad vägg och golv i ett badrum med glasdörr, två korgstolar och dekorativa växter som skapar en avkopplande atmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inredning av bastu med träbänkar och hink synlig genom glasdörren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Glasdörr öppen mot ett basturum med träpaneler, bastuaggregat av sten och bänkar, grå kakel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt badrum med glasduschvägg, duschkran och mörk marmorvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Badrum med marmorkakel, träfärgad dörr och vit badrumsmöbel, samt bastu med glasdörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt badrum med mörka marmorväggar, handfat, spegel och toalett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
Bengt Larsson och 26 till
  • Laddar…
Superfint! Vad är det för dörrar?
 
  • Gilla
RoffeN
  • Laddar…
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Superfint! Vad är det för dörrar?
Tack(y)
De är i massiv ek och tillverkade på ett litet snickeri i Litauen.
 
Mycket smakfullt, blir lite avundsjuk!

Belysningen är magisk, både val av lampor och placering!
 
  • Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
Måste säga att dom massiva innerdörrarna i ek med spottar ger det hela ett lyxigt lyft och hotellkänsla. Det är en kombination jag ska ta med mig till nästa hus jag bygger.... mycket smakfullt! (y)

Har du någon ungefärlig siffra vad innerdörrarna kostar styck? Gillar att du orkat mecka med att beställa dem ända från Litauen. :)
 
C crazytok skrev:
Måste säga att dom massiva innerdörrarna i ek med spottar ger det hela ett lyxigt lyft och hotellkänsla. Det är en kombination jag ska ta med mig till nästa hus jag bygger.... mycket smakfullt! (y)

Har du någon ungefärlig siffra vad innerdörrarna kostar styck? Gillar att du orkat mecka med att beställa dem ända från Litauen. :)
Tack(y)
Betalade 500€ per dörr inkl karm och foder. Fodret är justerbart så den passar mina väggar som var mellan 220 och 230 mm tjocka.
La ner mycket tid på att hitta varor som höll hög kvalitet till ett rimligt pris. Ex kakel/klinker som var under halva priset jämfört med priserna här hemma.
 
  • Gilla
Bengt Larsson och 2 till
  • Laddar…
Vad roligt med all uppskattning :)
Jag tog några exteriörbilder i morse. Från norr och väster samt garage och carport.
Vi hade redan från början en tanke om att sidorna mot norr, väster och öster skulle vara strama och inte skvallra något om sydsidan. Den är istället helt öppen och med massor av glas. Tillsammans med terassen ville vi där skapa en känsla av att gränsen mellan ute och inne suddades ut. Nu har vi inte hunnit bo så länge att vi fått tillfälle att helt öppna upp. Vi hoppas dock att till sommaren, då vi fått poolen och inramningen av terassen klar, så ska det bli så. Känns bra så här långt(y)

Exteriör av vit garagebyggnad i skymningen med tända ljusslingor och parkerad bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Exteriör kvällsbild av ett modernt hus med belysning, carport och juldekorationer vid entrén.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Exteriör nattbild av husets norrsida med belysning, vit puts och träpanel, samt en del av garaget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kvällsbild av en vitmålad carport med öppen sida och ljusslingor, några byggmaterial syns inuti.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En modern bostad på kvällen med julbelysning, carport och en röd bil parkerad utanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Bengt Larsson och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.