...för montage i apparatdosa.

Ska bygga ut så lite som möjligt från väggen, så diskret som möjligt alltså, i vit färg.

Har letat men inte hittat någon snyggt, någon som har något tips?
 
Tomteland skrev:
Siemon bygger inte ut så mycket, 5-6 mm tror jag.
Typ denna [länk]
fast för dubbla uttag

Kan bli svårare att hitta dom för privatpersoner.

///CH
Läser "The MAX British faceplate is compatible with British standards (85mm x 85mm)". Vet inte riktigt vilket mått som menas men är det samma som för Sverige verkligen?
 
Tomteland skrev:
http://www.keroi.se/rostfritt.htm

Missade att länka till denna också...

///CH
Tack för tipset, dessa fanns inte i vit färg tyvärr.
 
Gira har. Tror också dom har vitt. Vi valde svart botten och silverfärgad ram.

www.gira.com
 
Merten har också,mycket billigare än Gira ;D
 
Japp!

Snygg design kostar! ;D ;D ;D
 
Smaken är ju som baken men clas ohlson, biltema, www.direktronik.se och kjell och company är några ställen att börja leta på
 
fredstu skrev:
Merten har också,mycket billigare än Gira ;D
Tack, har nu mailat min fråga till merten, jag blir inte riktigt klok på deras mega-katalog (den man kan ladda hem som pdf), dels står det ju bara att det är cat5e (inte cat6) och sedan finns inga mått hur mycket det bygger ut.
 
OLHA skrev:
Gira har. Tror också dom har vitt. Vi valde svart botten och silverfärgad ram.

www.gira.com
Snygga, har mailat och ställt lite frågor....
 
mats_o skrev:
Smaken är ju som baken men clas ohlson, biltema, www.direktronik.se och kjell och company är några ställen att börja leta på
Jo, jag har har kollat på dessa sidor men då jag vill att det inte ska bygga ut mycket plus att det ska vara cat6 så försvinner ju de flesta alternativen.
 
Gira byter man insatsen i till det Du vill ha. Kolla med Jack Smith på Eurocontact i Gbg.
 
Vad är det för skillnad på ett uttag som är kat5e och kat6 ?
 
jonfri skrev:
Vad är det för skillnad på ett uttag som är kat5e och kat6 ?
Jag frågade samma sak när jag köpte mina prylar på MICROSHOP och de svarade att enda skillnaden var högre kvalitet i kopparblecken.......jag tyckte det lät konstigt.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.