Har köpt arlo pro 2 med 4 kameror på dustin home(arlo pro wms 4430p) På bilden så är basstationen en helt annan än den jag fick med i förpackningen. På hemsidan så ser man klart och tydligt att det är just som en högtalare för larmfunktionen. Tror ni det ligger fel prodult i fel förpackning?
 
  • Säkerhetskamera och basstation för Arlo Pro 2 systemet, med text om funktioner som vädertålig design och rörelsedetektion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Arlo Pro 2 basstation förpackad i kartong, synliga anslutningar: SYNC, USB, LAN, Power.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump från dustinhome.se som visar Arlo Pro VMS4430 övervakningssystem med basstation och fyra kameror pris.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Arlo Pro 2 basstation i förpackning, ej överensstämmande med beskrivning för larmfunktion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Totte_S
Köpte samma som dig ett par dagar efter dig från Dustin, fick samma basstation. Har du kollat vidare och kommit fram till något? När du kopplat in den så ser du vilken beteckning den har när den synkar med appen, men det har du väl gjort vid det här laget ...;)
De verkar ha några olika men jag har inte listat ut om vi har en ny eller gammal, bra eller mindre bra...
 
Redigerat:
Totte_S Totte_S skrev:
Blev nyfiken och hittade lite info:

[länk]

[länk]
Vår bastation verkar vara den nyaste versionen
 
Vulcan61
A Ace83 skrev:
Vår bastation verkar vara den nyaste versionen
fick samma station. Tycker sirenen tjuter lite dåligt. Har för mig ja läste att första modellen av stationen låter mer. Kan någon bekräfta om det stämmer. Annars väldigt smidigt. Kanon att det är gratis i molnet i några dagar.
 
Vulcan61 Vulcan61 skrev:
fick samma station. Tycker sirenen tjuter lite dåligt. Har för mig ja läste att första modellen av stationen låter mer. Kan någon bekräfta om det stämmer. Annars väldigt smidigt. Kanon att det är gratis i molnet i några dagar.
Den gamla bastationen verkar vara större rent generellt och även ha större högatalsiren. Har läst att vissa tycker dem gamla basstationen låter mer än den nya.
 
Vulcan61
A Ace83 skrev:
Den gamla bastationen verkar vara större rent generellt och även ha större högatalsiren. Har läst att vissa tycker dem gamla basstationen låter mer än den nya.
Mm det stämmer nog. Synd att Man ej fick den gamla då.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.