Oj ja ser onekligen ut som det fungerar på de bilderna.
Hur länge håller du på med ett nersmutsat säte? 2 liter tömmer maskinen ur sig på ett
par minuter eller?
 
Det vet jag inte exakt men kanske 15 min, men då duschar man inte nytt vatten hela tiden utan i slutet suger man bara upp så mycket man kan.
Och innan så skrubbar man in kem osv..

Man lär sig.
 
Jag funderar på att skippa SE4002 då den som grovdammsugare verkar vara i klass med en för 500 kronor. Tänker istället köpa en bättre grovdammsugare för pengarna samt köpa munstycket till SE4002 separat och koppla in en tryckspruta till det för att simulera en SE4002 vid behov. :)
 
Martin43
Ja precis det jag ansåg med.
Köpte en Einhell 2230 i veckan och simulerade vattensköljningen med en tryckspruta. Detta testades igår med mkt gott resultat.
Ska också köpa det Kärcher klädselmunstycke som jag länkade till ovan.
 
J jimmyboy_666 skrev:
Martin43
Ja precis det jag ansåg med.
Köpte en Einhell 2230 i veckan och simulerade vattensköljningen med en tryckspruta. Detta testades igår med mkt gott resultat.
Ska också köpa det Kärcher klädselmunstycke som jag länkade till ovan.
Undrar hur det gick, funderar också på att använda en grov/våt-dammsugare som textilvårdsmaskin. Sög den effektivt upp vattnet från tyg/soffor/säten? Och behövde du köpa något nytt munstycke?
 
Sanningen är att det fungerar rätt bra med en vanlig sprayflaska och gå efter med dammsugaren. ;)
Inte lika bra dock, ffa kan man skölja" klädseln när man sprutar på och suger upp direkt.

Har dock en motorspruta men har ej satt ihop det till en SE4002-killer.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.