Hej, jag har en mycket fin utdragssäng för barn, från 40-talet som jag vill skänka till ett nytt kärleksfullt hem. Sängen finns i Småland, ca 5 mil från Kalmar.
En brun vintage utdragssäng från 40-talet, delvis utdragen på ett trägolv, i ett rum med rustikt utseende.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Antik utdragssäng för barn från 40-talet, träfärgad med slitage, otydliga målningar, mot en vägg i ett ljust rum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inte jättebra bilder tyvärr. Den är drickamålad. Ca 80 cm bred, bäddmått och uppskattningsvis 160-170 cm lång, bäddmått.
 
Redigerat:
Inser att intresset för den här sängen är noll, jag har försökt omplacera den hela sommaren. Väldigt tråkigt då det är en fin säng som skulle passa utmärkt i ett barnrum.
Då vi inte har möjlighet att hålla möbellager kommer sängen att få åka till tippen.
 
Microkatten
Hade jag haft plats eller nytta av den hade jag tagit den medebums! Vore tråkigt om den hamnade på tippen. Kan du inte skänka den till Myrorna eller något loppis, eller det kanske du redan har försökt?
 
Microkatten Microkatten skrev:
Hade jag haft plats eller nytta av den hade jag tagit den medebums! Vore tråkigt om den hamnade på tippen. Kan du inte skänka den till Myrorna eller något loppis, eller det kanske du redan har försökt?
Jag var lite drastisk. På tippen finns ett ställe där man kan ställa hela saker så tar någon organisation hand om dem. Men jag hade gärna velat skänka den direkt till någon. Men idag verkar det vara sekelskiftet som gäller och då gärna vitmålat.
Jag har köpt huset av den sängen är byggd för.
 
Hej, jag vill bara säga att sängen finns kvar. Jag har inte haft hjärta att köra bort den ännu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.