ricebridge ricebridge skrev:
Bara 40? Amatör.

[bild]

Och det är bara på telefonen; sen har jag två datorer också.
.. och vet du varifrån musiken kommer? ;)
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag har haft ":D" tabbar öppna på telefonen
[bild]

???
 
Den här tråden fick mig att lägga en timme på att stänga flikar tidigare idag för att komma ned till 92. Nu är det ':D' igen...
 
  • Haha
-PC- och 1 till
  • Laddar…
Snailman
B bryggstun skrev:
???
Android kan bara räkna till 99 när antalet fönster överstiger 99 så står det i stället : D i rutan för antalet fönster öppna

Och : D är koden för en viss smiley :D
 
Snigla Snigla skrev:
.. och vet du varifrån musiken kommer? ;)
oftast...
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Jag som skämdes när jag hade 126 sidor innan jag började radera i telefonen. Dator har jag upp mot 10 flikar mest jämt
På laptopen hade jag visst bara 150 flikar uppe nu när jag räknade dem — om jag inte tappade räkningen någonstans i mitten. Men den börjar tjura och kärva när där är för många, så en viss renhållning blir man tvungen till.
Stora datorn vågar jag inte titta på...
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
useless useless skrev:
Ähh. Knip igen...
Inte så lätt när man har....
[bild]
 
  • Rött gasfartyg "B GAS SUPREME" eskorterat av lotsbåt till havs.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Samtidigt i Finland...

 
  • Gilla
Onsalakorven
  • Laddar…
En julkrubba med figurer, där en Yoda-figur har placerats bland de traditionella karaktärerna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
elpaco och 9 till
  • Laddar…
Hur ser man hur många flikar/sidor som är öppna i en aJfån 6 då?
Jag stänger nästan aldrig något fönster, utan trycker bara på knappen när jag är klar.
 
Illustration av naken person i knästående på en klippa med svart stiliserad text nedanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
fremax och 2 till
  • Laddar…
Onsalakorven andr.ljung skrev:
Nu vet jag varför jag är så trött hela tiden!

[bild]
Jag har hört talas om att det finns svarta hål som suger åt sig allt ljus...
 
ricebridge ricebridge skrev:
På laptopen hade jag visst bara 150 flikar uppe nu när jag räknade dem — om jag inte tappade räkningen någonstans i mitten. Men den börjar tjura och kärva när där är för många, så en viss renhållning blir man tvungen till.
Stora datorn vågar jag inte titta på...
Blev tvungen att titta på min mobil hur många jag hade öppna, trodde att jag inte skulle ha så många då jag tycker mig vara "ordentlig" med att städa då det brukar synas på batteriförbrukningen när det är mycket öppet. Började räkna och insåg att jag t.o.m hade flera flikar från samma "avsändare" öppna. Är nog inte så ordentlig på att "städa" efter surfandet då antalet blev 203 st öppna flikar. Dags att städa/stänga.....
 
En tecknad skämtbild som visar ett flygplan med pratbubblor som skämtar om försening på grund av en motor som "lånats ut".
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Spädbarn med misstänksam blick och text som skämtsamt föreslår att barnet misstänker att någon stjäl dess mjölk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.