Kollektioner

Eftersom jag har det lite knapert just nu så skulle det sitta fint med lite snålskjuts. Det är dock inte speciellt synd om mig, egentligen är jag är världens rikaste om man inte räknar i pengar, bor ensam i villa med min son på 4, jag är frisk, har stor familj och mycket vänner.

Finns det möbler till barnrum så kommer det att bli det, annars får det nog bli något till altanen.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Välj nya möbler till ett värde av 5000 kr
[bild]

Den här veckan ger Bra Sommarmöbler, som även har ett stort sortiment av inomhusmöbler i sin avdelning Bra Innemöbler, dig chansen att vinna valfria produkter till ett värde av 5 000 kronor. Välj mellan matbord, stolar, sacco-säckar, eller varför inte en ny skön fåtölj att sjunka ner i. Du hittar även soffbord, förvaringsmöbler, mattor och textilier på deras hemsida. Kort sagt, vad helst du behöver i inredningsväg!

Totalt värde: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilken kategori, förutom varumärken och nyheter, finns när du väljer “Handla efter” hos Brasommarmobler.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 6 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra Innemöbler. Vi tackar Bra Innemöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: Kollektioner
Vi håller på att totalrenovera ett torp som är byggt på mitten av 1800-talet. Idag är det helt utrivet, bara timmerstommen kvar. Det kommer bli oerhört roligt att bygga upp allt på nytt och inreda kombinerat med både nytt och gammalt! Det är ju inte en billig affär att totalrenovera så ett tillskott i kassan skulle vara oerhört tacksamt!
 
Svar - Kollektioner

Jag skulle hoppa av glädje om jag vann, då jag skulle investera i ett par nya stolar som legat i "pipelinen" att byta ut sedan år tillbaka. Men två barn "kom emellan", det skulle göra hela familjen så glada, vilken julklapp!
 
Kollektioner.

Efter 8 år med gröna väggar i vardagsrummet har vi äntligen målat om. Alla gamla möbler har åkt ut och det ska inredas om från början. En vinst här skulle vara en bra hjälp på vägen.
 
Hej
Jag vill säga att svaret är ”Kategorier, Innemöbler”.
Har just skaffat en bitglad valp och har tre barn...så slitna möbler har vi gott om.
Vore kul att få byta ut en del mot några fina nya.
 
Svaret är "kollektioner"

Det visar sig att vi kommer bli allt fler till jul hemma i vårt hus. Nu räcker vårt lilla matbord definitivt inte till längre, utan skulle behövas uppgraderas till ett större. Vinsten skulle alltså gå till ett stort och rymligt bord som får plats med heeeela tjocka släkten.
 
Utöver handla efter Varumärken och Nyheter, finns Kollektioner och Outlet.

Jag har just byggt ut och rustat upp vårt sommarhus i Bunge, på Gotland, så där behövs nya möbler.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Välj nya möbler till ett värde av 5000 kr
[bild]

Den här veckan ger Bra Sommarmöbler, som även har ett stort sortiment av inomhusmöbler i sin avdelning Bra Innemöbler, dig chansen att vinna valfria produkter till ett värde av 5 000 kronor. Välj mellan matbord, stolar, sacco-säckar, eller varför inte en ny skön fåtölj att sjunka ner i. Du hittar även soffbord, förvaringsmöbler, mattor och textilier på deras hemsida. Kort sagt, vad helst du behöver i inredningsväg!

Totalt värde: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilken kategori, förutom varumärken och nyheter, finns när du väljer “Handla efter” hos Brasommarmobler.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 6 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra Innemöbler. Vi tackar Bra Innemöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Kollektioner
Mormor som bygger sitt drömhus för samvaro med barnbarn på terassen sommartid Behöver hjälp att skapa en miljö för alla åldrar
 
Kollektioner.

Vi har behov av både en ny soffa och matbord och stolar.
Bra innemöbler har gott om fina möbler att välja emellan så här ska det finnas mycket som skulle passa oss :)
Hoppas hoppas på lite nya fina möbler i jul.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Välj nya möbler till ett värde av 5000 kr
[bild]

Den här veckan ger Bra Sommarmöbler, som även har ett stort sortiment av inomhusmöbler i sin avdelning Bra Innemöbler, dig chansen att vinna valfria produkter till ett värde av 5 000 kronor. Välj mellan matbord, stolar, sacco-säckar, eller varför inte en ny skön fåtölj att sjunka ner i. Du hittar även soffbord, förvaringsmöbler, mattor och textilier på deras hemsida. Kort sagt, vad helst du behöver i inredningsväg!

Totalt värde: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilken kategori, förutom varumärken och nyheter, finns när du väljer “Handla efter” hos Brasommarmobler.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 6 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra Innemöbler. Vi tackar Bra Innemöbler för att de sponsrar den här tävlingen.

kollektioner

eftersom allt blev förstört efter läckage och ingen informerade oss att resten blev stulet så står vi utan möbler, vitvaror och en sanering som kommer att kosta... puhhh
 
Svar Kollektioner

Efter att ha flyttat från en liten trea till ett hus på över 150 kvm är det minst sagt bitvis spartanskt möblerat. Hade varit perfekt med ett litet tillskott så man minska "ekot i huset"
 
Svar
Kollektioner

Motivering
Jag har en soffa som akut behöver bytas ut. Min katt blev sjuk för ett par dagar sedan och i samband med det fick hon tyvärr för sig att soffan såg ut som en kattlåda. Hon är som tur frisk nu men soffan är obrukbar och jag måste ersätta den.
Fanns flera fina soffor jag kan tänka mig på sidan.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Välj nya möbler till ett värde av 5000 kr
[bild]

Den här veckan ger Bra Sommarmöbler, som även har ett stort sortiment av inomhusmöbler i sin avdelning Bra Innemöbler, dig chansen att vinna valfria produkter till ett värde av 5 000 kronor. Välj mellan matbord, stolar, sacco-säckar, eller varför inte en ny skön fåtölj att sjunka ner i. Du hittar även soffbord, förvaringsmöbler, mattor och textilier på deras hemsida. Kort sagt, vad helst du behöver i inredningsväg!

Totalt värde: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilken kategori, förutom varumärken och nyheter, finns när du väljer “Handla efter” hos Brasommarmobler.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 6 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra Innemöbler. Vi tackar Bra Innemöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Efter att ha flyttat till mindre hus då våra barn flugit ut vill vi få till en läs/myshörna med fåtölj. Kruxet är att hitta det vi vill ha i möbelväg. Vore kanon med tillskott i kassan när vi ska välja.
 
Svar: Kollektioner.

Filip tog sitt pick och pack,
till sin första lägenhet han stack.
Pappas hjärta brast,
från student till att stå på egna ben... tvära kast!
Vi plockade samman möbler från förr,
och bar ut genom pojkrummets dörr.
Han var nöjd för en stund,
men byter troligen bort dem på en sekund.
För presentkortet kan han skapa magi,
en trivsam lya med harmoni!
 
Kollektioner och outlet

Vi har furustolar från 80-talet. Ja jag vet, det låter galet.
Som om det inte räckte med det, är de av modellen ”håll ihop medan du sitter så de inte faller isär”.
Ni förstår att vi skulle behöva nya stolar, för att slippa denna misär.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.