Svar: Kollektioner

Äntligen så kan man förhoppningsvis få den gamla tv-soffan utbytt mot något som lyfter rummet!
 
Hej
Jag skulle säga Kollektioner men även outlet har poppat fram någon gång när jag varit inne på sidan..

Ah vår hall men även vårt vardagsrum hade blivit så bortskämt med denna vinst.

mvh
Leif kier
 
Svar kollektioner
motivering: Jag har ingen smak. Jättebra att vinna snygga möbler så att det ser ut som att jag kan det där med inredning :)
 
Svar: Kollektioner

Nästan helt färdig med renoveringen av vårt nya hus. Förra veckan köpte vi matta och sex matrumsstolar som nu står uppställda i vardagsrummet. Det ser lite väl tomt ut och dessutom svårt att äta utan bord...så en vinst skulle sitta perfekt då vi är i lite akut behov av ett matbord.
 
Svar: Kollektioner och Outlet

Vi skulle verkligen behöva förnya vårat bohag då det mesta är köpt begagnat och har många år på nacken!
 
Svar: kollektioner

Motivering: Vi skulle köpa ett ”multibord” d.v.s. ett matbord som är stort nog till både middagsgäster, läxläsning, pysselverkstad, symaskin och arbetsplats (kanske inte samtidigt!). Ska bygga ut vardagsrummet nu och får då äntligen plats till ett matsalsbord så alla och allt inte behöver vara i köket.
 
Skånepöjk
Kollektioner

Vi skulle behöva köpa nya fräscha möbler inför nyårsfirandet som kommer ske på hemmaplan! Gillar det rustika som erbjuds!
 
Svar: kollektioner

Åh vilken julklapp det vore att vinna! Vi har äntligen blivit med hus, vårt första! Det kommer minst sagt eka till en början när vi flyttar in i januari, av brist på möbler... Vore väldigt härligt att få ett bidrag till möbleringen ❄️☀️
 

Bästa svaret

Kollektioner.

Jag har limma min sista köksstol, nu åker dem ut.
Köksbordet rymmer hela familjen med både middag och pysselhörna. Men stolarna har trillat av pinn en efter en.
All I want for christmast is nya köksstolar!
 
Svar: Kollektioner

Nu i vinter ska vi renovera upp vårat vardagsrum med lite ny färg och platsbyggd tv-bänk. Hade varit schysst att införskaffa sig en ny fotölj också!
 
Hej Hopp

Kollektioner

Skulle passa fint med ett nytt köksmöblemang nu när sonen nått den åldern där jag inte behöver oroa mig för allehanda skador som uppstår när bestick bankas i bordet, pennor trycks så hårt att det skulle fungera att göra stenskrift eller bara för att man helt enkelt kan och känner för det, drar en matkniv längs med bordsskivan.
Vårt nuvarande bord har fler märken än jag kan räkna till.

Vore helt magiskt att uppgradera köket med nytt och samtidigt byta stil där inne.

Ha det fint!
Tommy
 
Kollektioner

Efter flytt till hus har vi inte riktigt ekonomin att fylla det med möbler så vid besök blir det till att samla ihop pallar och liknande så att vänner och familj ska kunna få sittplats. En vinst här hade gått till direkt till ett köp av köksstolar! Det hade verkligen gjort gott nu inför jul då vi ska vara 10 personer här hemma. Eller 10 och en halv om man räknar min guddotter som är 9 månader gammal!
 
Svar: Kollektioner.

Vi ska vara 11-12 personer i stugan på julafton, men har bara ett bord med fyra stolar, plus två fällstolar. Paniken närmar sig.
 
Mitt svar på frågan : Kollektioner Förra sommaren byggde vi en altan till vårt hus. Men vi har fått vänta med altanmöbler då annat har varit viktigare att inhandla. Så våra campingmöbler fick duga men skulle vara skönt att få vinna så vi kunde köpa lite fina sköna sommarmöbler till vår altan till våren.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Välj nya möbler till ett värde av 5000 kr
[bild]

Den här veckan ger Bra Sommarmöbler, som även har ett stort sortiment av inomhusmöbler i sin avdelning Bra Innemöbler, dig chansen att vinna valfria produkter till ett värde av 5 000 kronor. Välj mellan matbord, stolar, sacco-säckar, eller varför inte en ny skön fåtölj att sjunka ner i. Du hittar även soffbord, förvaringsmöbler, mattor och textilier på deras hemsida. Kort sagt, vad helst du behöver i inredningsväg!

Totalt värde: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilken kategori, förutom varumärken och nyheter, finns när du väljer “Handla efter” hos Brasommarmobler.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 6 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra Innemöbler. Vi tackar Bra Innemöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Välj nya möbler till ett värde av 5000 kr
[bild]

Den här veckan ger Bra Sommarmöbler, som även har ett stort sortiment av inomhusmöbler i sin avdelning Bra Innemöbler, dig chansen att vinna valfria produkter till ett värde av 5 000 kronor. Välj mellan matbord, stolar, sacco-säckar, eller varför inte en ny skön fåtölj att sjunka ner i. Du hittar även soffbord, förvaringsmöbler, mattor och textilier på deras hemsida. Kort sagt, vad helst du behöver i inredningsväg!

Totalt värde: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilken kategori, förutom varumärken och nyheter, finns när du väljer “Handla efter” hos Brasommarmobler.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 6 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
  1. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra Innemöbler. Vi tackar Bra Innemöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Kollektioner

Det lider mot jul och vi önskar nått kul,
att ha i vårt hus för att stävja allt bus
Barnen som växt upp med Ikea
är tonåringar och på oss blir de snea’
om vi inte gör huset så snyggt
som det garaget vi byggt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.