Kollektioner

Strax klar med platsbyggda bokhyllan, dock har vi inget att ställa i den, allt som är i den just nu snodde dambon från alla andra rum i hemmet, skulle bli en bra julklapp!
 
  • Väggmonterad platsbyggd bokhylla i ett vardagsrum med några dekorativa föremål och tomma hyllor.
Kollektioner

vårt hus är så tomt att det klagas på eko, man vänjer sig men blir förvånad när man kommer tillbaka från en vistelse på annan ort. Skulle verkligen behöva många snygga möbler så det både blir stilrent och hemtrevligt!
 
Kollektioner

Alla pengar läggs idag på pärlspont, linoljefärg, gipsskivor och nya eluttag. Hade varit kul att ha en möbel eller två som passar vårt nygamla hus, istället för att försöka tvinga våra gamla möbler att byta färg och matcha de nya tapeterna! Har ni någonsin försökt resonera med en gammal soffa? De är sjukt envisa och ignorerar dig totalt när du snällt påpekar att den skulle passa bättre i blått och med mindre klösmärken...
 
Kollektioner

Min närmaste vän är uppe i skilsmässa efter upptäckt otrohet. Han blir av med sitt drömhem och familj. En vinst ger honom inte allt tillbaka men han slipper sitta i skräddarställning när han äter iaf, även om det vore kul att se honom försöka sig på det så är han värd att sitta någonstans.
 
Svar: Kollektioner

Totalrenoverar en sommarstuga från -67 mer eller mindre ensamt och som 22 åring har man inte bästa ekonomin och varje krona går in i huset. Jobbat på huset i 2 år nu och markplan börjar bli klar! Vore väldigt kul att kunna köpa en ny soffa och ställa in i vardagsrummet vid kamin jag byggt själv av begagnade delar.
 
Svar: Kollektioner.

Då vår vardagsrumsmatta gått sönder

Hand pekar på en skada i en textilmatta, med soffans kant synlig som referenspunkt.

är ju den självklara lösningen att köpa en större soffa så att hålet hamnar under soffan istället för precis utanför. För det inköpet behövs lite extra tillskott i kassan då sambon inte är lika övertygad om min lösnings förträfflighet.
 
Kollektioner!

Kör det på rim som övning inför tomtens ankomst, kanske kommer han tidigt i år.

Matbord svart å trist
Inte ens Ernst kan liva upp det med en grankvist
Nytt möblemang med färg och stil
Skulle lyfta rummet till magi inför juletid
 
Svar kollektioner

Kommer snart att bygga hus och för att inreda detta kommer vi att vilja köpa pinnstolar till vårat bord, ni har ju så fina pinnstolar i olika färger :)
 
Kollektioner.

Har varit utan soffbord nu i en hel månad efter att våran äldsta lyckades med att knäcka av ett av benen på soffbordet, även soffan sjunger på sista versen, hela vardagsrummet känns tomt och man har ingenstans att lägga mobilen, drickan när man ser på tv.
 
Kollektioner.

Stuga byggdes för ca 20 år sedan och då för den småbarnsfamilj det var på den tiden.
Fler barn och härliga pojk- och flick-vänner gör att vi vuxit ur stugan. Bygger just ut med 140kvm för att alla ska få plats!
Nya möbler skulle passa perfekt på våra nya ytor!
 
  • Utbyggnad av en timmerstuga med byggmaterial och verktyg utspridda framför den utvidgade delen under konstruktion.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Välj nya möbler till ett värde av 5000 kr
[bild]

Den här veckan ger Bra Sommarmöbler, som även har ett stort sortiment av inomhusmöbler i sin avdelning Bra Innemöbler, dig chansen att vinna valfria produkter till ett värde av 5 000 kronor. Välj mellan matbord, stolar, sacco-säckar, eller varför inte en ny skön fåtölj att sjunka ner i. Du hittar även soffbord, förvaringsmöbler, mattor och textilier på deras hemsida. Kort sagt, vad helst du behöver i inredningsväg!

Totalt värde: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilken kategori, förutom varumärken och nyheter, finns när du väljer “Handla efter” hos Brasommarmobler.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 6 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bra Innemöbler. Vi tackar Bra Innemöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
Kollektioner

vi har nyligen blivit av med vår soffa, den var så dålig så våra ryggar och höfter pallade inte. Nu önskar vi oss en soffa, så det skulle vara bara så himla kul att få vinna och ev lägga till en slant och köpa just den soffa som vi vill ha.
 
Belmlu
Svaret är kollektioner!

Jag och min sambo har precis köpt hus med inflyttning i april. Den stora vinsten med att gå från hyresrätt utan balkong till villa med trädgård var möjligheten att på ett enkelt sätt, utan att behöva åka iväg, kunna sitta ute när vår och sommar kommer. Dock då husägande innebär långa listor med diverse åtgärdspunkter där det måste prioriteras utifrån ”måste fixa” och ”vill ha” lär vi få prioritera bort utemöbler i alla fall första sommaren då vi helt enkelt inte har råd. Av den anledningen skulle det vara väldigt uppskattat och välkommet att kanske få vinna utemöbler så att vi kan få sitta ute i trädgården nu när vi äntligen hittat ett hus.
 
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilken kategori, förutom varumärken och nyheter, finns när du väljer “Handla efter” hos Brasommarmobler.se?
Luddig fråga. Ska man välja "innemöbler" eller "utemöbler" först? Finns flera kategorier utöver varumärken och nyheter då!?

Nåväl. Min soffa är snart 15 år gamla. Då jag är sjuk tillbringar jag mycket tid i soffan. Försäkringskassan har utförsäkrat mig så min ekonomi är en katastrof. Jag skulle verkligen behöva en ny soffa!
 
Svar: kollektioner.

Oj, vi har precis flyttat isär, och i ett nafs blev jag av med hälften av mina möbler.
Vore trevligt att kunna köpa något nytt och fint som ersättning.
 
Kollektion & outlet
Vore underbart få vinna till mitt nya hus som skall byggas till våren:)
En härlig uteplats få njuta av kvällssolen och sjöutsikten i !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.