Slängde upp 10-15 bilder från den 11'e maj och framåt.

Robert_Maria, Det stod 2st vattenspridare och skvätte ut åtskilliga liter vattten på grunden idag när jag var ute och tittade, så jag slipper nog att vattna själv :)
 
@A.Nygren

Det ser ju jättebra ut. Sa du att huset kommer på måndag?

Du kan ju kika på vår blog för att läsa och se vad som väntar er. ;)
 
Ja nu har det börja hända lite :) garaget började resas i dag Nu är det bara huset kvar men det e några veckor bort ;)
 
Nu har vi flyttat in i vårat hus som vi slitit med i lite mer än ett år!

Kan bara meddela alla som inte flyttat in i sina nya hus att det är nog bland det bästa jag upplevt hittils! Nja kanske inte det bästa men bra nära! :D Helt otroligt..

Passar på att posta detta med tanke på att det blir nog inte mycke mer uppdateringar om huset på ett tag!. :)
Trädgården skall ju börjas med i höst.


http://varvinden.webblogg.se

 
Vilka fina hus ni har byggt!!!

Lier,,,vilken bra planlösning...hade passat på vår tomt   =)

Danne,,,Vilken grym härlig utsikt från ert vardagsrum,,,

Nora
 
Tackar Nora ;)
 
Tack Nora..  Alltid kul med lite synpunkter..  särskillt bra sådana!  ;)

Danne..
 
På allmän begäran har vi nu uppdaterat vår blog med bilder på planritningarna.

Bygget går förövrigt frammåt, det verkar bli ett hus tillslut ändå! ;)
 
Nu börjar även vårt lilla husbygge ta fart, på tisdag gjuts grunden .Sen ska den iofs stå ända till 16:e augusti innan huset kommer, men ändå. Om nån är nyfiken finns det en hel del bilder på hemsidan nu.

villa.gladh.info
 
I brist på egen hemsida (kommer snart) så tänkte jag bara göra ett inlägg här med nyheten att vårt hus kom idag och det gick kanon!! Vilken lycka att se sitt egenritade sluttninghus äntligen ta form! :) :) :)

För er som är intresserade finns ett par bilder inlagda på vår tråd om "Byggare i Svärtinge" ;)

http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=49932/240

 
Tjusigt hus Brodén. Lycka till med det fortsatta byggandet och hoppas vi får se en hemsida eller blog snart också!
 
Nu ligger vår sajt uppe igen efter att ha varit väldigt klent underhållen under planeringsfasen. Jag har även lagt in lite nya bilder, men det är egentligen från och med nu de kommer att börja trilla in.

Nu har vi börjat komma igång på riktigt. Markentreprenören är på plats och har rivit sommarstuga och tagit ner träd och ska till och börja schakta i veckan. Sedan behöver vi med stor sannolikhet spränga lite och sedan bygga grunden. Husleverans den 21:a augusti är det tänkt.
 
Hoppas inga grannar fick skador... Det är onödiga kostnader i sammanhanget.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.