Byggdagboken tickar på ;)
Ett helt nytt år framför mig med bara möjligheter :D :cool:
 
Då har jag lagt ut några nya bilder.

Köket är på plats, så nu är det tapetsering på gång.

Roger
 
Nu har det hänt en del....har uppdaterat successivt med bilder. Snart är alla innerväggar uppe..... :D
 
Calle Anka skrev:
Nu har det hänt en del....har uppdaterat successivt med bilder. Snart är alla innerväggar uppe..... :D

Jag ser bara bilder fram till gjutningen.... Sedan är det bara rubriker utan bilder efter det?! :-?
 
Det är ett litet märkligt fenomen som drabbar folk med Norton Antivirus mm installerat, de kan inte se mina bilder....jag har ingen förklaring till varför dessvärre.
Någon som har tips på varför det är så? :surprised:

Jag jobbar på att lösa det.....kolla igen så kanske det funkar! Glömt inte att rensa cachen mm! :)
 
Tjenare Calle!

Jag kan inte heller se dina bilder hemma! Funkar kanon på jobbet så jag vet inte vad det kan vara. Vissa tidiga bilder går att se men inte de senaste!
 
OK....nu har jag ändrat lite...tagit bort en tabell mm...kolla om det funkar!
Man kan få tuppjuck för mindre....helt bisarrt är problemet!

/Calle
 
Calle Anka skrev:
OK....nu har jag ändrat lite...tagit bort en tabell mm...kolla om det funkar!
Man kan få tuppjuck för mindre....helt bisarrt är problemet!

/Calle
Jag kör PC o Firefox o Iexplorer. Samma fel i båda browsers, efter "husleverans" så är det tomma foldrar. Kolla behörigheten i foldrarna om det är där det strular.
 
Inga problem här....
Ser bilderna, i alla fall i direktlänken :)
 
Tjusigt Calle! Inte varit här på ett tag,trevligt att komma tillbaka till en massa långt gågna projekt! :D
 
Vår hemsida som jag lagt upp via MSN Spaces. Vi kommer fylla på lite sporadiskt nu i början innan huset levereras.
 
Nu har vi oxå gjort en blogg om vårt husbygge! Tacksam för alla åsikter, kommentarer, tips och kritik som kan tänkas finnas!
 
Efter ett antal påtryckningar så har jag äntligen fått tummen ur och uppdaterat min eländiga hemsida med en del nya bilder. Lade in granitkeramik i garaget i helgen, blev riktigt bra. För den intresserade finns det ett par bilder även på detta.
I morgon är det en vecka kvar till slutbesiktning och jag ser nu äntligen ett slut på detta långa projekt.

Fy tusan vad det ska bli härligt att, som nyinflyttad, snart få vara med om att tjälen släpper och... titta ut över en jord/leråker :-/

Vi höres snart igen!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.