C
K knipo skrev:
15-20 minuter innan den hittat GPS-signalen?!
Ja, ofta går det på någon minut, men alltför ofta får den inte lås förrän en bra bit in på löparrundan. Så det är inte konsekvent på något sätt. Får för mig att det blev lite bättre efter firmware-uppdatering, tidigare kunde den ibland också tappa GPS:en, men svårt att säga. Ingen aning om det är ett problem med mitt ex. eller något generellt. Hur funkar det för er andra som har 735? Fått lite diffusa svar när jag frågat löparkollegor som har samma modell.

Vilket material är inte snällt mot huden?
Klockan eller armbandet?
Klockan tyvärr. Armbandet är väl inte heller någon hit kanske (silikon), men jag får utslag av klockan om jag bär den dygnet runt. Det är väl inte konstigare än att man tar av den över natten kan ju vän av ordning tycka, men grejen är ju att många av funktionerna är gjorda utifrån att den skall bäras dygnet runt (sleep tracking, activity monitor).

Nu skall jag väl i ärlighetens namn säga att det kanske inte är själva materialet som är problemet, utan det kan vara att den utstickande pulsmätaren sitter så tajt mot armen, vilket den måste göra för att fungera bra.
 
Om någon får nys om ett bra Black Friday erbjudande på en schysst Garmin-klocka, helst 245 music, så länka gärna här så blir jag tacksam.
 
backstad backstad skrev:
Xxl har 935:an för 2999.
[länk]
Tack så mycket för tipset.(y)
Men den har nog inte Spotify tror jag.
Det är prio ett för mig.
 
K knipo skrev:
Tack så mycket för tipset.(y)
Men den har nog inte Spotify tror jag.
Det är prio ett för mig.
Nej, den har ingen musikspelare. Dessutom två år äldre än 245 music. Står och velar mellan dessa två själv och hoppas kunna hitta 245 Music för kanske neråt 2500 på fredag eller måndag.

Vi får se vad som kommer ;)
 
backstad backstad skrev:
Nej, den har ingen musikspelare. Dessutom två år äldre än 245 music. Står och velar mellan dessa två själv och hoppas kunna hitta 245 Music för kanske neråt 2500 på fredag eller måndag.

Vi får se vad som kommer ;)
Så pass lågt tror du?
Då blir det affär.
3078 på Löparshop just nu.
Det lutar åt en 245:a för mig.
 
K knipo skrev:
Så pass lågt tror du?
Då blir det affär.
3078 på Löparshop just nu.
Det lutar åt en 245:a för mig.
Kolla flera gånger om dagen nu när det går över de här superrea dagarna. När jag köpte fenixen förra vintern så hoppade priset rätt kraftigt.
Om du köper på en butik med prisgaranti så håll koll på övriga butiker de dagarna de gäller.
Fick tillbaka 1100 kr på det =)
 
R Rkarlsson skrev:
Kolla flera gånger om dagen nu när det går över de här superrea dagarna. När jag köpte fenixen förra vintern så hoppade priset rätt kraftigt.
Om du köper på en butik med prisgaranti så håll koll på övriga butiker de dagarna de gäller.
Fick tillbaka 1100 kr på det =)
Jag trodde i min enfald att det var på fredag det gällde, att det är så man får bästa pris. Men jag får väl scanna nätet då.
Lägg som sagt gärna in en länk om du, eller någon annan givetvis, hittar ett bra pris på en 245:a. En 645:a funkar nog med.
Prisgaranti verkar klyddigt. Men visst, kan man spara 1000kr så klart jag gör det.
Tack för tipset.
 
K knipo skrev:
Jag trodde i min enfald att det var på fredag det gällde, att det är så man får bästa pris. Men jag får väl scanna nätet då.
Lägg som sagt gärna in en länk om du, eller någon annan givetvis, hittar ett bra pris på en 245:a. En 645:a funkar nog med.
Prisgaranti verkar klyddigt. Men visst, kan man spara 1000kr så klart jag gör det.
Tack för tipset.
Ha utkik till fredag då =)
Prisgarantin är enkel. När du köpt produkten så scannar du bara nätet och hittar du en billigare så ringer du bara upp företaget och ber om pengarna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.