Svar: 1.6 m

Den skulle bli en perfekt julklapp till min son, som är relativt nybliven ägare till ett hus med renoveringsbehov, och verkligen skulle behöva den.
 
Svar: 1,6 meter

Kan en fullt frisk människa drömma om att äga en sänksåg? Antagligen skulle de flesta svara nej på den frågan. För min egen del har önskelistan till tomten toppats av sänksågen i många år. Men varje gång har julklappssäcken gapat tomt, ingen ny såg.

Fullt frisk eller inte. Snälla tomten (och Proffsmagasinet) . Till jul önskar jag mig en sänksåg - igen!
 
1.6 meter.

jag hyrde en sänksåg för att slutkapa trallen under sommarens altanbygge. Detta är ett verktyg som jag tror att många går miste om att ha i sin vertygsarsenal men som är hur smidigt som helst att arbeta med. Jag har många projekt i mitt 70-tals hus där jag kan tänkas behöva en sänksåg! :D
 
Rätt svar är 2. 1,6 meter
En sänksåg skulle underlätta mycket när bygget av garage och förråd drar igång i vår. Har byggt en del möbler och inredning och alltid sagt när jag står med tvingar och anhåll att jag skulle haft en sänksåg med styrskena istället.
 
Svar: Skenan är 1,6 meter lång.
Mina progressiva glasögon gör att jag inte alltid ser allting rakt och det gör att jag sågar snett.
Så en sådan såg med skena skulle hjälpa mig enormt.
Lycka till alla andra tävlande.
 
Skenan är 1,6 meter.
Min sambo och jag köpte drömkåken i år. Ett ca. 150 år gammal torp. Vi vill göra den vacker och en blå bosch skulle inte vara fel.
 
1,6 meter.

Motivering: Har en sliten billig Biltemasåg så uppgraderingen vore enorm. Har funderat på bättre sågar ett tag men det blir ju dyrt. Dessutom ser den sexig ut.
 
2 För att alla mina verktyg hemma är Bosch. Men saknar denna såg till min samling. Så jag kan finlira lite..
 
1,6 m, perfekt för en nybyggare som jag, då mina kompisar som skall hjälpa mig sagt att jag måste skaffa en sådan, så de slipper släpa med sina samt att de har rekommenderat andra märken, men jag har sedan tidigare 6 st olika Bosch och därför får det bli en Bosch igen, kanske med er hjälp,
tackar för erbjudandet
mvh
Jens
 
1.6m
Denna hade blivit perfekt då jag snart ska påbörja en större renovering hemma
 
1,6 meter är svaret
Den julklappen blir svårslagen, längtar redan att kunna lägga ett rakt fint snitt i nästa projekt.
 
1,6m

Är på G att renovera mitt kök och är helt säker på att denna såg skulle göra jobbet betydligt enklare

/Andreas
 
Styrskenan är 1,6 meter lång.

Motivering: Det skulle vara underbart att vinna denna sänksåg eftersom jag ska bygga ut friggeboden på landet till våren och det är dyrt nog. Det vore bra om man kunde sänka den totala byggkostnaden genom att inte behöva köpa en sänksåg.
 
Svar: 1,6m
Jag har tagit över en gammal cirkelsåg av märket black o decker från min morfar som
jag har haft sedan 1995.Sedan spänner jag fast ett långpass med snabbtvingar,så det är inte konstigt att det tar lång tid att kapa något.Jag har familj med 3 barn som undrar
när jag ska skaffa lite modernare maskiner.Så både jag och familjen hoppas att det
kan bli en tidig julklapp från Bosch.
 
Svar: 1,6m

Vad gör jag när villan är sliten?
Kan Boschs maskiner fixa den biten?
En sänksåg ger nog renoveringslusten näring.
Åt både mig och min underbara käring.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.