Svaret är alternativ 2: 1,6 m.

Min hustru skrattar nervöst när jag säger att "allt går att bygga i MDF", men med en sådan här tror jag mig kunna överbevisa henne.
 
Svar: 1.6m

Hade behövt en sänksåg så jag kan göra klart lekrummet i källaren och man kan snickra lite roliga hyllor och annat smått och gott i framtiden.
 
Svar: 1,6 m

Har precis köpt radhus och min sambo vill bygga en platsbyggd hylla, tror detta verktyg skulle underlätta för henne. Har fram tills nu bara bott i små lägenheter så har inte haft möjlighet att förvara maskiner. Denna känns ju som en bra början för framtida projekt.
Har en blå bosch skruvdragare som vi är nöjda med så serien verkar jättebra :)
 
Svar: 1.6 meter

En sänksåg av bosch kaliber vore helt underbart kompliment att ha i arsenalen! Skulle underlätta många moment när man behöver precisionskapa samt till stor hjälp vid klyvning när man inte har en bordssåg att tillgå heller! Och det skulle även göra att man vågar ta sig an lite svårare projekt :)
 
Jag tror inte att den här sågen är så bra som ni säger och vill gärna bli överbevisad. För övrigt så är ju skenan i paketet bara 1,6 meter, är inte det lite väl kort, en standard skiva är ju 2,4 meter ;)
 
Svaret är 1,6 meter.

Jag började på ett stort trädäck förra sommaren med hjälp av min pappa. Han lånade snällt ut alla maskiner samt hjälpte till att mäta och bära. Jag skötte sågning, skruvning och de tunga bitarna. Men så hade inte min pappa mer tid och behövde köra hem(bor tre timmar bort) och då tog han med sig sina maskiner såklart. Nästan alla är klart men till de sista fina justeringarna behövs en sänksåg så att jag kan kapa en snygg kant innan frisbrädan längst ut. Det är väldigt tungt att göra med en handsåg kan jag berätta! Så skönt om jag hade haft en proffsig maskin till hjälp.
Tack på förhand/Christoffer
 
svar 1.6m

Nu börjar det bli dags för de väggfasta bokhyllorna som jag skall snickra. Det går ju inte alls utan att ha en sänksåg.
Därför behöver jag vinna denna :)

/M
 
Svar: 1,6m

Vore perfekt nu till kommande köksbytet som planeras hemma.
 
Svar: 1,6 meter

Motivering: Som nybliven husägare till ett hus med en hel del renoveringsbehov skulle en sänksåg göra vårt arbete så mycket lättare och roligare!
 
Svar #2: 1.6m

Jag kom, jag såg, jag segrade.
 
Svar: 1,6 meter

Hoppas jag vinner denna så slipper jag köpa en budgetmodell!
 
Belmlu
Svar: 1,6m.

Som nybliven husägaren med ambition bli en bättre hemmafixare då åtgärdslistan blir längre och längre skulle det sitta perfekt med en sänksåg!
 
Den är 1,6 meter.

Min gamla trotjänare, en grön Bosch från sent 90-tal börjar bli trött och behöver pensioneras. Då hade det varit fint med ett nytt proffsverktyg från Bosch som jag vet håller hur länge som helst under tuffa förhållanden.
 
S
Svar: 1,6m

En sänksåg, vad gör man med denna?
Renoveringslusten börjar jag iallafall känna.
Fixa, såga, bygga och renovera
Det vill sambon min att jag ska göra mera.
Påbörja är jag bra på men desto mindre blir färdigt
Pedant som jag är vill jag ju resultatet ska vara värdigt.
Istället läggs idéen på min drömska hylla
Och min käre sambo har återigen samma person att skylla.
”Det blir inte tillräckligt bra” brukar jag låta
Men med sänksågens hjälp, kanske det till och med är värt att plåta!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.