:-[ :-[ :-[
Jag har inte uppdaterat min hemsida på över 1 år !

::) ::) ::)
Men nu... har jag i alla fall satt in mitt FÖRLIKNINGSBUD till motparterna på första sidan under Nuläge

8) 8) 8)

Helena med
SverigeStugan
 
Det var generöst måste jag säga. Samvetet hos din motparter kommer onekligen beröras.
Inte speciellt vanligt att en svensk gör så här men min fråga är precis som föregående talare, du vinner ju inget själv på det, förutom att pengarna går till ett välgörande ändamål så får du ju inte någon kompensation över huvudtaget?

Det finns säkert en tanke bakom ditt agerande och den verkar ädel.

Edit.....det fanns visst ett meddelande innan mitt men det försvann.....
 
Det är spöken på forumet....det är flera meddelanden som försvinner! :surprised:
 
Äntligen fått tummen ur och uppdaterat en del, har lagt in bilder och kommentarer till den pågående badrumsrenoveringen. Köket står helt klart. Välkommen in och snoka runt lite!

Anna
 
vonSassen skrev:
::)   ::)  ::)
Men nu... har jag i alla fall satt in mitt FÖRLIKNINGSBUD till motparterna på första sidan under Nuläge
:surprised: Verkligen en storsint gest från dig. Jag är djupt imponerad och väntar med spänning på resultatet. :D

 
Hej!
Nu har jag uppdaterat min sida med 7 st nya bilder i slutet på sidan.
Det börjar att bli klart nu, det är bara baden på övervåningen och målning av huset till sommaren kvar.
Dessutom så har de börjat bygga 2 st Funkishus på granntomterna, men det har jag inga bilder på.

Olof
 
Abuquir skrev:
Hej!
Nu har jag uppdaterat min sida med 7 st nya bilder i slutet på sidan.
Det börjar att bli klart nu, det är bara baden på övervåningen och målning av huset till sommaren kvar.
Dessutom så har de börjat bygga 2 st Funkishus på granntomterna, men det har jag inga bilder på.

Olof


Rättelse! De har börjat att shakta på ytterligare 2 tomter vid sidan av mig (rätt över vägen)
Man kan verkligen se skillnad på vilken kvalitet som det är mellan mitt hus och de andra 2 husen som byggs nu.
Jag är glad att jag har byggt mitt hus själv! ;D
Ja, det vill säga lite hjälp har jag ju haft. ::)
 
Vu vill vi oxå vara med :D
Vi håller på att bygga vårt hus nu med början i december. På www.dolleris.se hittar ni mer om oss och vårt bygge.
 
Hej Mady!
Var inne och tittade på eran sida och tycker att du/ni har fått ihop en jættefin sida om huset och hur det framskrider. Lycka till med huset!
//Olof
 
Ja då har de börjat lägga golv, sätta kakel och klinkers smat målarna spacklar för fullt så att de kan börja tapetsera.

Bilder hittar ni på min hemsida:
http://medlem.spray.se/parlugglan/


Mvh
Daniel med familj
 
Ett par bilder till för de intresserade. ;D
 
Uppdaterat med lite bilder invändigt........
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.