Svar: 1,6m

Så många gånger som man krånglat och fått skruva på stödlister för att få raka snitt med en cirkelsåg. En sänksåg hade underlättat något oerhört vid kommande projekt.
 
Svar nr 2. 1,6 m.

Varför jag borde vinna? Jag förtjänar inte mer än någon annan att vinna men... Jag och Karin separerade efter 20 år tillsammans och den 6 dec i år flyttar jag och mina 2 söner in i mitt, vårt, första egna hus. Huset är byggt -57 och har en oinredd vind, (mycket sågande blir det) Och efter ett tufft halvår i tillfälligt boende känns bara detta som en vinst.
 
  • Gilla
hafre
  • Laddar…
Hej.mitt svar är att styrskenan är 1,6 meter.
Jag har på ålderns höst i livet blivit mycket intresserad av att bygga i trä. Att ta tillvara på gamla fönster, renovera dem och sedan bygga vitrinskåp. Med denna såg skulle jag med lätthet kunna såg både rakt och exakt. Jag skulle även kunna börja ett nytt projekt till mitt whiskyrum. Tänk att platsbygga skåp och olika hyllor med denna såg. Då skulle jag känna mig som ett proffs med Bosch blå sänksåg.
 
Svar 1.6


Då min orangea sänksåg är gammal och sliten och sågar snett trots alla försök att såga rak. Att min alternativa styrskena är ett ihoplock och lämnar en del att önska.
Så hade det varit underbart med en snygg och proffsig julklapp till mig.
 
1,6
Så jävla kung det hade varit att vinna den.
 
Svar: 1.6 m

Planerar ett utekök till sommaren så den här vore helt perfekt att vinna.
 
Svar: 1,6m

Jag har själv en kap/gersåg och en bra skruvdragare. Alla andra elektriska verktyg har jag fått låna från far, svärfar och min svåger.

Behöver själv en sänksåg, men den största glädjen hade jag fått av att kunna låna ut till mina hjälpsamma släktingar.
 
Scar 1,6m

Saknar exakt en sänksåg bland verktygen.
Har förgäves budat på ett antal på tradera och diverse online auktioner. Att kunna få en helt ny såg vore fantastiskt för alla projekt i vårt 30-tals hus med renoveringsbehov.
 
Svar: 1.6


Jag skulle behöva en sänksåg för att underlätta mitt liv just nu som mammaledig till två små tjejer. Har ett antal projekt i mitt hus som skulle gå lite snabbare att göra klart om jag hade rätt verktyg. Sen är det ju ett plus att Bosch sänksåg har en ljuddämpare sågklinga så jag bygga inomhus när de sover på dagen.

 
Svar: 1,6m

Kära Byggahus team,
tack för denna fantastiska möjlighet! Ursäkta mitt dåliga svenska, jag lär mig fortfarande. En sådan såg har alltid varit min dröm eftersom jag gör allt själv i mitt lilla hus. Jag har fortfarande så många jobb att göra och det skulle vara exakt verktyget som skulle göra det perfekt. Vänliga hälsningar, P.
 
2. 1,6 m
Bor i ett hus, vint och snett, en sänksåg skulle spara mig mycket tid och pengar. Att själv kunna såga skivor med riktig precision, med ett riktigt verktyg, är helt enkelt något jag verkligen saknat.
 
Svar: 1,6M lång är skenan.

Som nybliven sommarstuge ägare så är det en hel del vertyg som saknas och då det tänkta altan projekten ska starta till sommaren så skulle en såg med skena varit perfekt att kapa långa sträckor med.
 
Svar: 1,6m

Ser ut att vara en trevlig maskin. Är många gånger jag saknat denna typ av maskin.
En rätskiva och en sticksåg är det som används just nu.... och nej, det har inte blivit rakt någon gång ännu.
Med många projekt som ska köras igång vore detta ett väldigt bra hjälpmedel.
 
1,6m är skenan.Har länge kollat på en sänksåg.Kommer användas på jobbet och privat.Då skulle jag komma igång med tillverkning av hallmöbeln sambon vill ha.
 
Svar: 1,6m

Min Bosch GTS10 har jag varit tvungen lämna in två gånger för reparation och nu är det dags igen trots att jag varit aktsam när den använts. En bordsåg är inte bästa verktyget när man sågar lite större skivor och en sänksåg skulle kännas som en bra "kompensation".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.