Svar 1,6m
Fortsätta fixa huset till NY familjen kök badrum.
Kan bli ett matrum med en altan med spa
Min nya familj kommer älska det
 
Svar 1,6m

Ja,en ny sänksåg vore ju trevligt då den jag har ligger på botten i gamla septiktanken och där får den ligga kvar... :surprised:
 
Svar : 1,6 meter

Nu när tv bänken gett sig och vi (jag) har bestämt att det ska byggas en platsbyggd sådan så skulle denna vara perfekt för oss (mig).
 
Fadai
Svaret är 1,6 m. Nu när snickeriet i pannrummet är färdigt så har jag det mesta, men INTE en sänksåg. Skulle vara behändigt, är dessutom svag för bra Bosch-prylar.
 
1,6 m

Detta eminenta verktyg står på önskelistan, men efter en badrumsrenovering med allt för många tråkiga överraskningar så har den återigen blivit nedprioriterad tyvärr
 
Svar 1,6 meter

Med den bästa sågen kan man inte skylla längre på dåliga verktyg! Det finns många idéer i familjen om projekt.
 
Svar : 1,6m

Cirkelsågen ”sparkades” ner från nocken när nockbrädan skulle sågas till, anhåll och allt som har med inställningar är helt skevt, har fått jobba på med den ändå, är pappaledig så ingen bra ekonomi för verktygsinköp, frugan tjatar om att jag ska bygga klart hennes walkin closet, men har inget att såga med, denna hade varit klockren, kanske man även kan jobba när lilleman sover med en sådan klinga!
 
Svar: 1,6m
Husbygget ska strax börja. Risken för misstag (och möjligheten att komma med ursäkter) minskar med ett sådant proffsverktyg.
 
1,6m

Sänksåg med skena så blir man en fena på både det andra och ena, där skivkanterna dessutom blir lena precis som jag mena!
 
1,6m

Vi gör klassikern kan man säga. Småbarn och ett renoveringsobjekt. På kvällarna medan man försöker somna om mellan vällingvarven hämtas inspiration från byggahus. En sänksåg skulle avlasta budget och frigöra tid för oss!
 
Svar 1,6m.

Jag och kollegan har en ständig strid om vem som har flest sågande verktyg. Sänksåg har ingen av oss och, förutom att jag skaffar ett bra försprång på honom, jag har länge trånat efter en men har inte kommit till skott.
 
Svar alternativ 2 (1,6m).
Jag har länge sågat förhand men då jag nyligen nästan såga av mig ena fingret med brödkniven så kan jag inte längre såga förhand, inte än i alla fall.
Såga är en plåga men med bosch nya sänksåg jag våga med skena och klinga blir jobbet ringa.
 
Svar 1.6m

Eftersom tomten nuförtiden inte kommer med julklappar till pappa. Vore det här väldigt välkommet nytillskott till maskinparken.
 
Svar: 1,6 m

Med villa och sommarstuga med renoveringsbehov så skulle denna såg vara välkommen. Har redan en kap/gersåg från bosch och är supernöjd, men det skulle vara fantastiskt smidigt med en sänksåg i verktygsarsenalen.
 
Svar: 1,6m

Jag har nyss renoverat ett rum i huset och insåg att jag är helt bedrövlig på att få något som ens påminner om raka snitt med sticksågen. Nästa rum på tur är vårt förråd som ligger i entréplan. Med tanke på att jag ska såga hyllplan hade sänksågen gjort underverk så att våra besökare under jul slipper tro att jag varit på starkglöggen innan jag sågat
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.